podlist.gr

X-Men ‘97, με τον Cartoon Dandy | #212

Μια κλασική σειρά κινουμένων σχεδίων από τα ‘90s επέστρεψε φέτος όχι ακολουθώντας τη μόδα των reboots ή των legacy sequels αλλά απλώς… συνεχίζοντας τις ιστορίες από εκεί που τις είχε αφήσει, πίσω στο 1997.

Η Ιωσηφίνα Γριβέα κι ο Θοδωρής Δημητρόπουλος, υποδέχονται στο στούντιο του Γιάννη Τσιούλη a.k.a. Cartoon Dandy (και το Magneto κράνος του) για να αναλύσουν μαζί το X-Men ‘97, το πώς συνέχισε μια σειρά που πολλοί θυμούνται από τα παιδικά τους χρόνια, αλλά φέρνοντας μια νέα ορμητικότητα και αίσθηση δραματουργίας.

Πώς τους ήρθε να να συνεχίσουν μια σειρά, 27 χρόνια μετά το φινάλε της; Τι ιστορίες εμπνέουν το νέο show και πώς αυτές ενώνουν την κληρονομιά των κλασικών κόμικς με πιο πρόσφατες περιπέτειες; Γιατί συμβαίνει μια επίθεση στον Scott Summers (και στον Γιώργο Λάνθιμο); Γιατί οι X-Men ήταν πάντα πιο ταιριαστοί χαρακτήρες με τη μικρή οθόνη από ό,τι τη μεγάλη; Πώς κέρδισε τη θέση που της αξίζει η Rogue στη νέα σειρά; Ποιος είναι διασημότερος, ο Wolverine ή ο Spider-Man; Ποιο διάσημο storyline υποπτευόμαστε πως θα ακολουθήσει στη 2η σεζόν της σειράς; Γιατί αρχίζουμε να φωνάζουμε και να βουρκώνουμε και μόνο που αναφέρθηκε «το επεισόδιο με τον Gambit»; Για ποιο λόγο έφερε ο Γιάννης το κράνος του Magneto στο στούντιο; Και, τελικά… Magneto was right;;

Πηγή: https://www.oneman.gr/tag/pop-gia-tis-duskoles-wres/

Περισσότερα επεισόδια

Furiosa και Ιστορίες Καλοσύνης | #211

Μετά από ένα απαραίτητο break για το Πάσχα και το Φεστιβάλ Καννών, το POP για τις Δύσκολες Ώρες επιστρέφει με ένα χορταστικό επεισόδιο για δύο αναμενόμενες ταινίες, το Furiosa και τις Ιστορίες Καλοσύνης του Γιώργου Λάνθιμου, που αμφότερες έφυγαν από τις Κάννες με μία περιρρέουσα διάθεση για ανάλυση που μάλλον θα τις πλαισιώνει για καιρό. Πώς νιώθουμε για το Furiosa συνολικά, για την...

Η πολιτική Eurovision | #210

Είναι πάλι αυτή η εποχή του χρόνου που το POP για τις Δύσκολες Ώρες αφιερώνεται στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό τηλεοπτικό γεγονός. Αν μάντεψες τη Eurovision, douze points! Φέτος, με αφορμή τις αλλαγές που έφερε στον διαγωνισμό η συμμετοχή του Ισραήλ, μιλάμε για εκείνες τις φορές που η Eurovision έγινε πολιτική με πρακτικές συνέπειες. Ποιος δικτάτορας φαίνεται ότι είχε αγοράσει τη νίκη της χώρας του...