Υποψηφιότητες Όσκαρ ‘24 | #199
Λίγες μέρες μετά τις φετινές υποψηφιότητες των Όσκαρ, το POP για τις Δύσκολες Ώρες κοιτάει τα όσα συνέβησαν από τη μία κατηγορία στην άλλη, κι αναλύει όσα μας εξέπληξαν, όσα μας χαροποίησαν, όσα μας αφήνουν αδιάφορους.
Οι 13 υποψηφιότητες του Οπενχάιμερ, η σαρωτική παρουσία του Poor Things αμέσως μετά με 11, ο Scorsese, ο Maestro και το μεγάλο σούσουρο για τη Barbie. Τι συμπεράσματα βγάζουμε από τις υποψηφιότητες, και τι περιμένουμε να συμβεί στην τελετή, μερικές εβδομάδες από τώρα
Τι συμπεράσματα βγάζουμε από το μάξιμουμ των υποψηφιοτήτων του Οπενχάιμερ; Έχει τελικά αντίπαλο τη βραδιά των Όσκαρ; Πόσο καλή είναι αυτή η 5άδα υποψηφίων για το Όσκαρ Σκηνοθεσίας και θα μπορούσε να έχει χωρέσει σε αυτήν κι η Greta Gerwig για το Barbie; Τι σημαίνει η εντυπωσιακή εμφάνιση δύο μη αγγλόφωνων ταινιών από τις Κάννες, με 5 υποψηφιότητες –και πολλές ελπίδες για νίκες– για την κάθε μία; Με ποιες ερμηνευτικές υποψηφιότητες χαιρόμαστε περισσότερο; Γιατί πανηγυρίζουμε για το Godzilla Minus One στα οπτικά εφέ και γιατί τα έχει βάλει ο Θοδωρής με ολόκληρο John Williams για την υποψηφιότητά του για καλύτερη μουσική; Τελικά, είναι αυτά τα πιο inclusive Όσκαρ που έχουμε δει μέχρι τώρα;
Αυτά και πολλά περισσότερα στο POP για τις Δύσκολες Ώρες της εβδομάδας!