podlist.gr

Από τη Γνωριμία στη Σχέση: Πώς Χτίζεται το Business Networking

Η δικτύωση δεν είναι απλώς εναλλακτική καρτών ή likes στα social — είναι στρατηγική επαγγελματική ανάπτυξη. Σε αυτό το επεισόδιο, η Business Networking Expert Έλλη Γλύτσου εξηγεί πώς χτίζουμε ουσιαστικές σχέσεις, τι αποφεύγουμε και γιατί η αυθεντικότητα είναι το ισχυρότερο χαρτί μας. Αν θέλετε να δημιουργήσετε κύκλο επαφών που προσφέρει αξία, μεγαλύτερη και αναγνωρισιμότητα, αυτό το επεισόδιο είναι ο οδηγός σας για αποτελεσματικό και ανθρώπινο δίκτυο.


Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.

Περισσότερα επεισόδια

Ανάμεσα στο Άγχος και το Ρίσκο: Η Τέχνη της Απόφασης στην Επιχειρηματικότητα

Τι κρύβεται πίσω από τις αποφάσεις, τα ρίσκα και τα business plans; Ένα άγχος που δεν φαίνεται, αλλά καίει. Στο επεισόδιο αυτό, μιλάμε για τον φόβο της αποτυχίας, την πίεση της ευθύνης και τη σιωπηλή ψυχολογική ένταση που ζει κάθε επιχειρηματίας. Μαζί μας η συμβουλος ψυχικής υγείας Έττυ Βαρούχ, για να φωτίσουμε τη βαθύτερη πλευρά της επιχειρηματικότητας: αυτή που δεν λέγεται συχνά — αλλά...

To IQ των επιχειρηματιών: Μύθοι, παρεξηγήσεις και αλήθειες

Ένα podcast που εξετάζει τη σχέση ανάμεσα στο IQ και την επιχειρηματικότητα. Πόσο ρόλο παίζει η ευφυΐα στην επαγγελματική επιτυχία; Αρκεί ένας υψηλός δείκτης νοημοσύνης ή είναι η δημιουργικότητα, η συναισθηματική νοημοσύνη και η ανθεκτικότητα τα πραγματικά κλειδιά; Ο Δημήτρης Τσαμάκος, Οικονομολόγος και μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής ΜΕΝΣΑ, μιλά για τη νοημοσύνη, τη λήψη αποφάσεων και την αληθινή...

Neuro + Marketing = Επηρεάζεσαι χωρίς να το ξέρεις;

Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν βλέπουμε μια διαφήμιση; Στο επεισόδιο αυτό, εξερευνούμε τον κόσμο του νευρομάρκετινγκ με τον συγγραφέα Οδυσσέα Κόλλια. Μαθαίνουμε πώς τα ερεθίσματα επηρεάζουν ασυνείδητα τις αποφάσεις μας, γιατί κάποιες καμπάνιες «δουλεύουν» και πού τελειώνει η επιστήμη και ξεκινά η χειραγώγηση. Αν θέλετε να καταλάβετε τι πραγματικά συμβαίνει μέσα στο μυαλό του καταναλωτή,...