podlist.gr

Pulp Fiction
Pulp Fiction

Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Η σειρά «Adolescence» δεν είναι απλώς ένα καλοφτιαγμένο αστυνομικό δράμα· είναι μια ωμή απεικόνιση της σύγχρονης εφηβείας και των σκοτεινών διαδρομών που μπορεί να ακολουθήσει. Η σκηνοθεσία της, με τα συνεχόμενα μονοπλάνα και την αίσθηση αμεσότητας, τοποθετεί τον θεατή στο κέντρο της δράσης, δημιουργώντας μια σχεδόν κλειστοφοβική ατμόσφαιρα. 
 

Όμως, δεν είναι μόνο η τεχνική δεξιοτεχνία που την έκανε παγκόσμιο φαινόμενο. Η σειρά αγγίζει βαθιά ριζωμένες κοινωνικές ανησυχίες: την τοξική αρρενωπότητα, που τροφοδοτείται από διαδικτυακές κοινότητες, τη ριζοσπαστικοποίηση των νέων μέσα από τα social media και τον αόρατο, αλλά πανίσχυρο, διαδικτυακό εκφοβισμό. 
 

Οι γονείς βλέπουν σε αυτήν έναν εφιάλτη που παραμονεύει στα δωμάτια των παιδιών τους, πίσω από τις οθόνες. Είναι αυτή η κοινωνική διάσταση που προκάλεσε έντονες συζητήσεις και έκανε την «Adolescence» κάτι παραπάνω από μια απλή σειρά—μια πολιτισμική εμπειρία.

Περισσότερα επεισόδια

Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Ο Φαίδωνας Παπαμιχαήλ είναι ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες διευθυντές φωτογραφίας και σκηνοθέτη με λαμπρή διεθνή καριέρα, εντυπωσιακές συνεργασίες και φιλμογραφία γεμάτη αστέρες. Γεννημένος στην Αθήνα και μεγαλωμένος στο Μόναχο, ο Παπαμιχαήλ μεγάλωσε με ταινίες του John Wayne και spaghetti westerns, μέχρι που τον μάγεψε η φωτογραφία του Ραούλ Κουτάρ στο Le Mépris του Jean-Luc Godard. Στη...

Ψυχαναλύοντας το σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς

Ο Ντέιβιντ Λιντς είναι ένας από τους πιο ιδιαίτερους και αινιγματικούς σκηνοθέτες στην ιστορία του κινηματογράφου. Η φιλμογραφία του χαρακτηρίζεται από ονειρική λογική, σουρεαλιστικές εικόνες, βαθιά υπαρξιακά θέματα και έναν μοναδικό συνδυασμό τρόμου και ομορφιάς.Μια σειρά από αφιερώματα και ειδικές προβολές της φιλμογραφίας του Nτέβιντ Λιντς έγιναν sold out στις αθηναϊκές αίθουσες με αφορμή...

Όσκαρ 2025: Μια χρονιά χωρίς φαβορί

Δυο αγρίως διαφορετικά μιούζικαλ, η «Emilia Pérez» και το «Wicked», προηγούνται στην κούρσα των φετινών Όσκαρ, με 13 και 10 υποψηφιότητες αντίστοιχα. Από κοντά, επίσης με 10, το «Brutalist»γίνεται καταλυτικός διεκδικητής για τα κορυφαία βραβεία, σε μια χρονιά χωρίς ορατά φαβορί, με αντίθεση με το «Οπενχάιμερ» και τα «Πάντα Όλα» που σάρωσαν στις προηγούμενες τελετές με 7 αγαλματίδια. Ο Θοδωρής...