podlist.gr

Pulp Fiction
Pulp Fiction

Όσκαρ 2025: Μια χρονιά χωρίς φαβορί

Δυο αγρίως διαφορετικά μιούζικαλ, η «Emilia Pérez» και το «Wicked», προηγούνται στην κούρσα των φετινών Όσκαρ, με 13 και 10 υποψηφιότητες αντίστοιχα. Από κοντά, επίσης με 10, το «Brutalist»γίνεται καταλυτικός διεκδικητής για τα κορυφαία βραβεία, σε μια χρονιά χωρίς ορατά φαβορί, με αντίθεση με το «Οπενχάιμερ» και τα «Πάντα Όλα» που σάρωσαν στις προηγούμενες τελετές με 7 αγαλματίδια.

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και ο Αλέξανδρος Διακοσάββας επισημαίνουν τα δυνατά ονόματα και τις ηχηρές παραλείψεις, και αναλύουν το πνεύμα των φετινών υποψηφιοτήτων στις βασικές κατηγορίες, συζητώντας τις πιθανότητες που έχουν οι άλλες ταινίες με σημαντική παρουσία, όπως το «Κονκλάβιο» και το «A Complete Uknown», καθώς και τις ενδεχόμενες ανατροπές, με δεδομένες τις αντιρρήσεις γύρω από την ανάπτυξη του τρανς χαρακτήρα της Κάρλα Σοφία Γκασκόν ως Εμίλια Πέρεζ και τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στο «Brutalist».

Περισσότερα επεισόδια

Αντίνοε, θυμάσαι την πρώτη ταινία που είδες σε θερινό;

Ποιες είναι οι πρώτες ταινίες που θυμάται να έχει παρακολουθήσει στα σινεμά και γιατί προτιμά τις ανοικτές αίθουσες σε σχέση με τις χειμερινές; Ποιες από τις φετινές πρεμιέρες ανυπομονεί να δει στη μεγάλη οθόνη και πώς ήταν η συνεργασία του με τον Βασίλη Κεκάτο στην πρόσφατη τηλεοπτική καμπάνια της Fischer, της οποίας είναι το κεντρικό πρόσωπο; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος κάνει τις ερωτήσεις...

Καλοκαίρι είναι και θέλει τον θερινό του

Από το «Kinds of Kindness» του Γιώργου Λάνθιμου και τα χολιγουντιανά «Deadpool and Wolverine» και «The Crow» μέχρι τις πιο… ευρωπαϊκές «Η Κυρία του Προέδρου» και «Wicked Little Letter» αλλά και τις πιο… ελληνικές όπως «Ο Τελευταίος Ταξιτζής» και ο «Νυχτερινός Εκφωνητής», το κινηματογραφικό μενού των θερινών σινεμά της Αθήνας είναι και φέτος το καλοκαίρι, πλούσιο και πολυσυλλεκτικό. Ακούστε τις...

Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιανηνόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το Pretty Woman, το Goodfellas, το Χορεύοντας με τους λύκους και το Μόνος στο σπίτι και έκλεισε με τα Μάτια ερμητικά κλειστά, την Έκτη αίσθηση, το Matrix και το Fight Club.