podlist.gr

Radio Lifo
Radio Lifo

Jo Mode: Ένας ξεχωριστόςTikToker απένατι στο μπούλινγκ και το hate speech του TikTok

Το TikTok έχει άπειρη σαβούρα. Το δημοφιλέστερο αυτήν τη στιγμή μέσο στις νεανικές ηλικίες είναι τόσο εθιστικό ακριβώς επειδή συνήθως είναι κενό περιεχομένου. Από ντούκια και τούμπανα που μοστράρουν κοιλιακούς και πλαστικά στήθη μέχρι υποκουλτούρες όπως η μουσική των Ρομά και από viral «χορευτικές» κινήσεις μέχρι βίντεο με ζώα που κατασπαράσσουν το ένα το άλλο, στο ατελείωτο σκρολάρισμα πετυχαίνεις πραγματικά περίεργα, αλλά σπανίως κάτι πραγματικά ουσιώδες. Εμείς πέσαμε πάνω στον 20χρονο Jo Mode (@jomode) και γελάσαμε πολύ με τα βιντεάκια του – ειδικά με αυτά στα οποία δίνει (ξεκάθαρα χιουμοριστικές) ερωτικές «συμβουλές» στους (δεκάδες χιλιάδες, πλέον) followers του, ενώ, προς τιμήν του, σε άλλα τολμά να θίξει ψύχραιμα και ώριμα για την ηλικία του και πιο σοβαρά θέματα, όπως το bullying και το body shaming. Γι’αυτό τον καλέσαμε στο στούντιο της LiFO να τον γνωρίσουμε κι από κοντά.

Περισσότερα επεισόδια

Λειψυδρία στα νησιά: Μια δυστοπική πραγματικότητα

Η Ντίνα Καράτζιου και ο Νάσος Στασινάκης συζητούν για τη νέα κανονικότητα που έχει διαμορφωθεί στα νησιά με τις μονάδες αφαλάτωσης που παράγουν πανάκριβο νερό, τις ανεξέλεγκτες ιδιωτικές γεωτρήσεις, την παλαιότητα των δικτύων ύδρευσης που οδηγεί σε μεγάλες απώλειες νερού και την απουσία ενός συνεκτικού σχεδίου διαχείρισης του φαινομένου, δεδομένης της αύξησης των τουριστικών ροών και της...

Το νέο νομοσχέδιο και η 13ωρη εργασία: Θα εργαζόμαστε μέχρι εξαντλήσεως;

Το νέο πλαίσιο έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις και ανησυχίες, καθώς φέρνει ρυθμίσεις όπως η δυνατότητα 13ωρης ημερήσιας απασχόλησης στον ίδιο εργοδότη − μέτρο που γεννά σοβαρά ερωτήματα, ιδιαίτερα όταν η Eurostat καταγράφει την Ελλάδα ως την ευρωπαϊκή χώρα με τον υψηλότερο εβδομαδιαίο χρόνο εργασίας (39,8 ώρες έναντι 36 της Ε.Ε.). Ποια είναι η ουσία των νέων ρυθμίσεων; Πώς επηρεάζουν...

«Kykloi by Priceless»: Ένα εστιατόριο στο κέντρο της Αθήνας όπου η μαγειρική βρίσκει νέο νόημα

Υπάρχει τρόπος να δημιουργείς εμπειρίες με νόημα που ταυτόχρονα όμως «αγκαλιάζουν» τη διαφορετικότητα, την ένταξη και τον σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον; Και, τελικά, τι σημαίνει ο όρος «mindul cuisine»;Ο παρουσιαστής και content creator Σπύρος Μαργαρίτης υποδέχεται στα στούντιο της LiFO, τη Λουκία Χωραφά, Head of Marketing της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και τον σεφ...