Καμίγ Σαιν-Σανς: Ένας κορυφαίος της γαλλικής μουσικής αναμετράται με το εκκλησιαστικό όργανο
Ο Καμίγ Σαιν-Σανς. Ένα παιδί θαύμα που μετέτρεψε τη διάδοση της γαλλικής μουσικής σε υπέρτατη αποστολή της ζωής του. Η Τρίτη Συμφωνία. Μια σύνθεση που θεωρήθηκε από τον ίδιο τόσο πλήρης που ουδέποτε διανοήθηκε να αναμετρηθεί ξανά με το είδος.
Και το Εκκλησιαστικό Όργανο. Ένα όργανο δαιδαλώδες, πελώριο, με τεράστια ηχοχρωματική παλέτα που απαιτεί από τους μουσικούς σπάνιες αρετές, αφού όπως υποστήριζε κι ο Μπετόβεν: «Αυτός που επιβάλλεται στο εκκλησιαστικό όργανο είναι ο κυρίαρχος όλων μας».
Πότε και σε ποια φάση ζωής και δημιουργίας το Καμίγ Σαιν-Σανς γράφτηκε η επιβλητική Τρίτη Συμφωνία; Γιατί η πρεμιέρα της πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο; Και ποια συγκυρία ώθησε τον συνθέτη να την αφιερώσει στη μνήμη του Φραντς Λιστ;
Έρευνα: Τίτος Γουβέλης
Κείμενο-Επεξεργασία: Ματούλα Κουστένη
Μουσική Επιμέλεια: Τίτος Γουβέλης
Ηχογράφηση Antart Studios:Παναγιώτης Χούντας
Μίξη: Παναγιώτης Χούντας
Οργάνωση Παραγωγής: Άντζελα Τσιφτσή
Μια συνεργασία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με τη LiFO