podlist.gr

Radio Lifo
Radio Lifo

Στέφανος Κασσελάκης: Ο υποψήφιος-έκπληξη του ΣΥΡΙΖΑ στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας στην πρώτη του συνέντευξη

Ο Στέφανος Κασσελάκης είναι ένας από τους τρεις απόδημους στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ. Η πρώτη επαφή του με την πολιτική έγινε στις ΗΠΑ όπου βρέθηκε σε νεαρή ηλικία για σπουδές και με υποτροφία του Ανδρέα Δρακόπουλου σπούδασε στο πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια  χρηματοοικονομικά και διεθνείς επιστήμες. 

Δούλεψε για επτά μήνες ως εθελοντής στο επιτελείο του Τζο Μπάιντεν, ενώ επί σειρά ετών αρθρογραφούσε στον «Εθνικό Κήρυκα» της Νέας Υόρκης.  Σήμερα ζει στο Miami των ΗΠΑ αλλά αυτή την περίοδο είναι στην Ελλάδα για να υποστηρίξει τον προεκλογικό αγώνα του ΣΥΡΙΖΑ.

«Πιστεύω ότι ο Μπάιντεν είναι από τους καλύτερους προέδρους των ΗΠΑ της τελευταίας 50ετίας» υποστηρίζει μιλώντας στην Lifo. 

Δεν του αρέσουν οι ταμπέλες, όπως λέει, και αναρωτιέται: «Αυτές οι ταμπέλες πληρώνουν τον λογαριασμό κανενός; Δεν νομίζω.Τι πληρώνει τους λογαριασμούς; η εφαρμογή πολιτικών» αναφέρει και επισημαίνει ότι για αυτόν το βασικότερο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι το ζήτημα της δικαιοσύνης. Το πως βρέθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει να το αποκαλύψει για την ώρα, καθώς είναι μία έκπληξη όπως λέει που την φυλάει για το μέλλον. 

Περισσότερα επεισόδια

Μα μπορούν και χορεύουν οι ανάπηροι;

Μπορεί ένα ανάπηρο άτομο να εκπαιδευτεί στο χορό; Ποια είναι τα στερεότυπα που υπάρχουν γύρω από τη σχέση χορού- αναπηρίας τόσο από τα άτομα χωρίς αναπηρία όσο από τα ίδια τα ανάπηρα άτομα; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τον ψυχολόγο, χορευτή και ηθοποιό Ανδρέα Κολίσογλου.

«Δεν είμαστε μόνο ανάπηροι»

Συνήθως τα άτομα με αναπηρία καλούνται να μιλήσουν δημόσια μόνο για ζητήματα που άπτονται της αναπηρίας. Πόσο εύκολο είναι να εκφράσουν δημόσια και άλλα σημαντικά στοιχεία της ταυτότητας τους; Πόσο δεκτικά είναι τα media και γενικά οι διοργανωτές εκδηλώσεων σε κάτι τέτοιο; Η Xρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Tσάτσος συζητούν για το θέμα και μοιράζονται προσωπικές τους εμπειρίες.

Τα κατά Ματθαίον πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Τα Κατά Ματθαίον Πάθη. Ένα ορατόριο με αδιανόητες διαστάσεις για την εποχή του. Δύο ορχήστρες, δύο χορωδίες και έξι σολίστ. Το έργο που σηματοδοτεί την έναρξη της πιο δημιουργικής συνθετικής περιόδου για τον Μπαχ. Πώς αποτυπώνεται μουσικά η θυσία του Ιησού; Γιατί θεωρείται μέχρι και σήμερα ό,τι κοντινότερο σε όπερα έχει συνθέσει ο Μπαχ και τι προκάλεσε τις αρνητικές αντιδράσεις της εκκλησίας...