podlist.gr

Retropolis - Retro Και Σύγχρονη Θεματολογία

Retropolis - Retro Και Σύγχρονη Θεματολογία

Συζητήσεις - μονόλογοι - κουβεντολόι - RetroPODikes και ότι άλλο προκύψει θα μπορείτε πλέον να τα ακούτε και από εδώ!

επεισόδια 555
διάρκεια 338 ώρες
συχνότητα κάθε λίγες ημέρες
επεισόδιο πριν
ηλικία
προσθήκη πριν

Game dev corner #8 - Βίβιαν & Μαρία (Trashmorfers)

Σήμερα στη Retropolis φιλοξενούμε δύο game developers: την Βίβιαν και τη Μαρία, οι οποίες έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του game development με το Trashmorfers.Πρόκειται για ένα 3D shooter με οικολογικό μήνυμα, όπου τα σκουπίδια που δεν ανακυκλώθηκαν μεταμορφώνονται σε τερατώδεις εχθρούς. Οι λεγόμενοι "Trashmorfers", έχουν κατακλύσει τη Γη, και είναι στο χέρι του παίκτη να τους...

Game dev corner #7 - Κωνσταντίνος Αποστολάκης (Gortyn Code)

O Κωνσταντίνος Αποστολάκης είναι ο ιδρυτής της GORTYN CODE, ενος boutique indie game studio με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης. Έχει σπουδάσει Πληροφορική στο ΑΠΘ, και έχει εργαστεί στον τομέα της Έρευνας & Ανάπτυξης για 14 χρόνια, ενώ παράλληλα έχει ασχοληθεί με την υλοποίηση κυρίως free-to-play και experimental βιντεοπαιχνιδιών από το 2015. Το 2024, μετά την ενασχόλησή του με την homebrew Game...

Game dev corner #6 - Πέτρος Κιτσάρας (Utopia Odyssey - Stuff of Scales)

Ο Πέτρος Κιτσάρας είναι software engineer και game developer με πάνω από 9 χρόνια εμπειρίας στη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών. Έχει δουλέψει τόσο επαγγελματικά όσο και ως ανεξάρτητος δημιουργός, με τα τελευταία χρόνια να εστιάζει στην indie ανάπτυξη.Ξεκίνησε φτιάχνοντας mobile παιχνίδια με Unity3D και C#, αλλά σταδιακά τον κέρδισαν τα παιχνίδια τρόμου. Όταν κυκλοφόρησε το The Night Is Long, ένα...

Game dev corner #5 - Βασίλης Καραβασίλης (Rise VR - Basements n’ Basilisks: Storms of Sorcery)

Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Βασίλη Καραβασίλη, game developer και πρώην πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Game Developers, που ξεκίνησε την πορεία του φτιάχνοντας VR παιχνίδια.Ένα από αυτά ήταν το Rise VR — ένα μίνιμαλ παιχνίδι γρίφων όπου επαναφέρεις ενέργεια σε αρχαίες κατασκευές.Στη συνέχεια, μαζί με την ομάδα του eNVy softworks, δούλεψε πάνω σε διάφορα demos, όπως το Dimday Red, ένα...

Game dev corner #4 - Άγγελο Νικολάου (Riot Games - LOL - Gambrinous)

Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Άγγελο Νικολάου, έναν δημιουργό επιτραπεζίων και βιντεοπαιχνιδιών που έχει περάσει από πολλές πλευρές της βιομηχανίας. Ξεκίνησε από την Καστοριά ως λογιστής, αλλά τελικά ακολούθησε το πάθος του για τα παιχνίδια.Είναι πρώην μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Δημιουργών Ψηφιακών Παιχνιδιών Ελλάδος και διοργανωτής του Global Game Jam.Δούλεψε στη Riot Games και έζησε από κοντά την...

Game dev corner #3 - Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου (Traptics - Homeseek)

Σήμερα μαζί μας είναι ο Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου, game designer και συνιδρυτής του στούντιο Traptics. Με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας και συμμετοχή σε περισσότερα από 40 projects, ο Μιχάλης έχει ασχοληθεί με σχεδόν κάθε είδος παιχνιδιού — από στρατηγική και survival μέχρι roguelike και multiplayer mayhem.Πιο πρόσφατα, έβγαλε το Homeseek, ένα post-apocalyptic survival RTS, το οποίο απέσπασε...

Game dev corner #3 - Μιχάλης Ππαγαθαγγέλου (Traptics - Homeseek)

Σήμερα μαζί μας είναι ο Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου, game designer και συνιδρυτής του στούντιο Traptics. Με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας και συμμετοχή σε περισσότερα από 40 projects, ο Μιχάλης έχει ασχοληθεί με σχεδόν κάθε είδος παιχνιδιού — από στρατηγική και survival μέχρι roguelike και multiplayer mayhem.Πιο πρόσφατα, έβγαλε το Homeseek, ένα post-apocalyptic survival RTS, το οποίο απέσπασε...

South Of Midnight | Review by Zapdim

Το South Of Midnight είναι το τελευταίο δημιούργημα του καναδικού στούντιο Compulsion Games για λογαριασμό της Microsoft. Το παιχνίδι πραγματεύεται τις περιπέτειες της Hazel, μια έφηβης αφροαμερικάνας και την προσπάθειά της να εντοπίσει τη μητέρα της που είχε χαθεί στη διάρκεια μιας τρομερής παραφυσικής καταιγίδας. Δημοσιεύτηκε στις 8 Απριλίου και μπήκε στην υπηρεσία του Game Pass από την πρώτη...

Game dev corner #2 Ανδρέα Οργέτα (DinoG)

Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Ανδρέα Οργέτα, έναν χομπίστα game developer. Ξεκίνησε να φτιάχνει παιχνίδια μόνος του, αλλά στην πορεία βρήκε τους ιδανικούς testers και συνεργάτες: τα ίδια του τα παιδιά.Έχει πειραματιστεί με διάφορα είδη, ξεκινώντας από 2D adventure games με το Clickteam Fusion (τον απόγονο του Multimedia Fusion του Click & Create , The games factory kai Klick & Play).Τα τελευταία...

Fortnite: Ένα παιχνίδι που παρεξήγησα και αξίζει να το ανακαλύψουν όλοι!

Πάντα πίστευα ότι το Fortnite ήταν ένα παιχνίδι για μικρά παιδιά, γεμάτο χρωματιστούς χαρακτήρες και ανούσιους χορούς. Η εικόνα που είχα στο μυαλό μου ήταν αυτή ενός απλοϊκού παιχνιδιού που απορροφούσε ατελείωτες ώρες από την πολύτιμη παιδική ηλικία. Ομολογώ πως το απέφευγα, θεωρώντας το μια μόδα που σύντομα θα περνούσε. Ένα από τα πράγματα που με απωθούσαν ήταν και η ανάγκη να χτίζεις...