podlist.gr

Retropolis - Retro Και Σύγχρονη Θεματολογία

Retropolis - Retro Και Σύγχρονη Θεματολογία

Συζητήσεις - μονόλογοι - κουβεντολόι - RetroPODikes και ότι άλλο προκύψει θα μπορείτε πλέον να τα ακούτε και από εδώ!

επεισόδια 564
διάρκεια 344 ώρες
συχνότητα κάθε λίγες ημέρες
επεισόδιο πριν
ηλικία
προσθήκη πριν

Game dev corner #10 - Άρης Δραγώνης (The Shore - Eresys - Necrophosis)

Σήμερα στη Retropolis φιλοξενούμε τον Άρη Δραγώνη, έναν indie game developer από τη Λάρισα.Ο Άρης έγινε ευρύτερα γνωστός με το The Shore, ένα αφηγηματικό horror adventure game εμπνευσμένο από το σύμπαν του H.P. Lovecraft. Το παιχνίδι συνδυάζει ατμόσφαιρα, γρίφους και εντυπωσιακά πλάσματα. Κυκλοφόρησε το 2021 σημειώνοντας εξαιρετικές πωλήσεις διεθνώς. Ακολούθησε το The Shore VR, μεταφέροντας την...

Mario Kart World – Μια νέα εποχή για τη σειρά | Review by Dimitris Giannakidis

Η σειρά Mario Kart είναι πλέον συνώνυμη με την επιτυχία, την ποιότητα και τη διασκέδαση, ανεξαρτήτως της πλατφόρμας της Nintendo στην οποία κυκλοφορεί. Ας μην ξεχνάμε Ότι πρόκειται για μία ιστορική σειρά που την είδαμε σε όλες τις κονσόλες της Nintendo εκτός από το game boy και το game boy color. Όπου εμφανίστηκε πήρε πολύ καλές κριτικές και ιδιαίτερα σε κάποιες πλατφόρμες όπως το snes αλλά και...

Days Gone Remastered | Review by Panos Retropolis

Μετά από 60+ ώρες που διήρκησε το ταξίδι μου στο παιχνίδι, είμαι έτοιμος να σας μεταφέρω την εμπειρία μου ως ένας παίκτης που δεν είχε παίξει το παιχνίδι 6 χρόνια πριν όταν και πρωτοκυκλοφόρησε. Είναι η περίπτωση που η Remastered κυκλοφορία ενός παιχνιδιού, αποκτά νόημα.

Capcom Fighting Collection™ 2 | Review by Panos Retropolis

H Capcom μας έχει συνηθίσει ανά διαστήματα να κυκλοφορεί συλλογές των fighting παιχνιδιών της. Αυτή τη φορά μας δίνει τη νέα συλλογή της η οποία δεν έχει τόσο γνωστούς στο ευρύ κοινό τίτλους, αλλά κρύβει διαμαντάκια που μπορεί να ανακαλύψει ο κάθε παίκτης. Η συλλογή κυκλοφορεί σε ψηφιακή και φυσική μορφή ενώ η διανομή της γίνεται στη χώρα από τη CDMedia που μας έδωσε και το review code του...

Blades of Fire | Review by Gerald

Το στούντιο MercurySteam, γνωστό για τη δημιουργία των Castlevania: Lords of Shadows και του πιο πρόσφατου Metroid: Dread, επιστρέφει με το νέο του IP, Blades of Fire. Σε μια περίοδο που κατακλύζεται από μεγάλες κυκλοφορίες και με φόντο την έλευση του νέου Nintendo Switch, φοβάμαι πως πρόκειται για έναν τίτλο που κινδυνεύει να επισκιαστεί και να περάσει απαρατήρητος από το ευρύ κοινό. Το λέω...

Game Dev Corner #9 - Γιάννης Καράβας (Dead Meat - Reboot Develop)

Ο Γιάννης Καράβας είναι προγραμματιστής με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας, κυρίως στον χώρο του web development, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει αφιερωθεί σοβαρά στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Πάντα τον ενδιέφερε η δημιουργικότητα, θεωρώντας τα παιχνίδια ιδανικό μέσο για αφήγηση, πειραματισμό και αλληλεπίδραση με το κοινό.Τα τελευταία τρία χρόνια ασχολείται ενεργά με το game development,...

Game dev corner #8 - Βίβιαν & Μαρία (Trashmorfers)

Σήμερα στη Retropolis φιλοξενούμε δύο game developers: την Βίβιαν και τη Μαρία, οι οποίες έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του game development με το Trashmorfers.Πρόκειται για ένα 3D shooter με οικολογικό μήνυμα, όπου τα σκουπίδια που δεν ανακυκλώθηκαν μεταμορφώνονται σε τερατώδεις εχθρούς. Οι λεγόμενοι "Trashmorfers", έχουν κατακλύσει τη Γη, και είναι στο χέρι του παίκτη να τους...

Game dev corner #7 - Κωνσταντίνος Αποστολάκης (Gortyn Code)

O Κωνσταντίνος Αποστολάκης είναι ο ιδρυτής της GORTYN CODE, ενος boutique indie game studio με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης. Έχει σπουδάσει Πληροφορική στο ΑΠΘ, και έχει εργαστεί στον τομέα της Έρευνας & Ανάπτυξης για 14 χρόνια, ενώ παράλληλα έχει ασχοληθεί με την υλοποίηση κυρίως free-to-play και experimental βιντεοπαιχνιδιών από το 2015. Το 2024, μετά την ενασχόλησή του με την homebrew Game...

Game dev corner #6 - Πέτρος Κιτσάρας (Utopia Odyssey - Stuff of Scales)

Ο Πέτρος Κιτσάρας είναι software engineer και game developer με πάνω από 9 χρόνια εμπειρίας στη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών. Έχει δουλέψει τόσο επαγγελματικά όσο και ως ανεξάρτητος δημιουργός, με τα τελευταία χρόνια να εστιάζει στην indie ανάπτυξη.Ξεκίνησε φτιάχνοντας mobile παιχνίδια με Unity3D και C#, αλλά σταδιακά τον κέρδισαν τα παιχνίδια τρόμου. Όταν κυκλοφόρησε το The Night Is Long, ένα...

Game dev corner #5 - Βασίλης Καραβασίλης (Rise VR - Basements n’ Basilisks: Storms of Sorcery)

Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Βασίλη Καραβασίλη, game developer και πρώην πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Game Developers, που ξεκίνησε την πορεία του φτιάχνοντας VR παιχνίδια.Ένα από αυτά ήταν το Rise VR — ένα μίνιμαλ παιχνίδι γρίφων όπου επαναφέρεις ενέργεια σε αρχαίες κατασκευές.Στη συνέχεια, μαζί με την ομάδα του eNVy softworks, δούλεψε πάνω σε διάφορα demos, όπως το Dimday Red, ένα...

Game dev corner #4 - Άγγελο Νικολάου (Riot Games - LOL - Gambrinous)

Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Άγγελο Νικολάου, έναν δημιουργό επιτραπεζίων και βιντεοπαιχνιδιών που έχει περάσει από πολλές πλευρές της βιομηχανίας. Ξεκίνησε από την Καστοριά ως λογιστής, αλλά τελικά ακολούθησε το πάθος του για τα παιχνίδια.Είναι πρώην μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Δημιουργών Ψηφιακών Παιχνιδιών Ελλάδος και διοργανωτής του Global Game Jam.Δούλεψε στη Riot Games και έζησε από κοντά την...

Game dev corner #3 - Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου (Traptics - Homeseek)

Σήμερα μαζί μας είναι ο Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου, game designer και συνιδρυτής του στούντιο Traptics. Με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας και συμμετοχή σε περισσότερα από 40 projects, ο Μιχάλης έχει ασχοληθεί με σχεδόν κάθε είδος παιχνιδιού — από στρατηγική και survival μέχρι roguelike και multiplayer mayhem.Πιο πρόσφατα, έβγαλε το Homeseek, ένα post-apocalyptic survival RTS, το οποίο απέσπασε...