podlist.gr

Indiana Jones and the Great Circle | Review από τον Zapdim

Άραγε ποιος σινεφίλ θα ακούσει τη θρυλική μουσική των ταινιών Indiana Jones και δε θα φέρει αυτόχρημα στο νου όλες εκείνες τις ωραίες αναμνήσεις από τα θρυλικά κινηματογραφικά αριστουργήματα του Στίβεν Σπίλμπεργκ για λογαριασμό της επίσης ξακουστής Lucasfilm. Η πρώτη ταινία, “οι κυνηγοί της χαμένης Κιβωτού” με πρωταγωνιστή τον παγκοσμίου φήμης Χάρισον Φορντ, γυρίστηκε το 1981 και εξετάζει τις περιπέτειες του αρχαιολόγου Dr Henry Walton ή αλλιώς Indiana Jones. Ακολούθησαν άλλες δυο, το 84 και το 89, οι οποίες κι έκλεισαν τον κύκλο της πρώτης τριλογίας. Άλλες δύο ταινίες, με πρωταγωνιστή πάντοτε τον ίδιο, το 2008 και 2023 κράτησαν ζωντανό το μύθο του διάσημου αρχαιολόγου. Για ποιο λόγο κάνουμε τόσο εκτενή αναφορά στο συγκεκριμένο κινηματογραφικό φραντσάιζ, ενώ θα έπρεπε να αναλύσουμε ένα βιντεοπαιχνίδι; Μα γιατί ο Ιντιάνα αποτέλεσε έμπνευση για πλήθος ταινιών, ηρώων, βιβλίων κι έδωσε το έναυσμα δημιουργικής σύλληψης για την επίσης πασίγνωστης Λάρα Κρόφτ των παιχνιδιών Tomb Rider, η οποία με τη σειρά της επηρέασε στη δημιουργία του γκέιμινγκ ήρωα Νέηθαν Ντρέηκ και της σειράς τίτλων Uncharted. Παρατηρούμε συνεπώς πως ο τελευταίος γκέιμινγκ τίτλος της MachineGames της Bethesda, το Indiana Jones and the Great Circle έρχεται να κλείσει όμορφα και ιδανικά έναν αέναο κύκλο δανείων κι αντιδανείων εμπνεύσεων και ιδεών και να επαναφέρει αφετέρου, το θρυλικό Indy στα νεότερα κοινά.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/retropolis-greece/episodes/Indiana-Jones-and-the-Great-Circle--Review---Zapdim-e2sokh6

Περισσότερα επεισόδια

Game dev corner #8 - Βίβιαν & Μαρία (Trashmorfers)

Σήμερα στη Retropolis φιλοξενούμε δύο game developers: την Βίβιαν και τη Μαρία, οι οποίες έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του game development με το Trashmorfers.Πρόκειται για ένα 3D shooter με οικολογικό μήνυμα, όπου τα σκουπίδια που δεν ανακυκλώθηκαν μεταμορφώνονται σε τερατώδεις εχθρούς. Οι λεγόμενοι "Trashmorfers", έχουν κατακλύσει τη Γη, και είναι στο χέρι του παίκτη να τους...

Game dev corner #7 - Κωνσταντίνος Αποστολάκης (Gortyn Code)

O Κωνσταντίνος Αποστολάκης είναι ο ιδρυτής της GORTYN CODE, ενος boutique indie game studio με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης. Έχει σπουδάσει Πληροφορική στο ΑΠΘ, και έχει εργαστεί στον τομέα της Έρευνας & Ανάπτυξης για 14 χρόνια, ενώ παράλληλα έχει ασχοληθεί με την υλοποίηση κυρίως free-to-play και experimental βιντεοπαιχνιδιών από το 2015. Το 2024, μετά την ενασχόλησή του με την homebrew Game...