Βουτιά στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής για το ετήσιο κολύμπι του χειμερινού ηλιοστασίου
Καθώς το 2026 έφτασε στα μισά της διαδρομής του, μια ομάδα Αυστραλών επιστημόνων βούτηξε στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής για να συμμετάσχει στο ετήσιο κολύμπι που σηματοδοτεί το χειμερινό ηλιοστάσιο. Η κίνηση αυτή αποτελεί έναν τρόπο για τα μέλη των αποστολών να αναλογιστούν το επιστημονικό τους ταξίδι και τα επιτεύγματά τους.