podlist.gr

Παιχνίδια εξουσίας, το ολοκαύτωμα, δεινόσαυροι και πίθηκοι

Με οικοδεσπότες τους δημοσιογράφους Αντώνη Καρπετόπουλο και Γιάννη Ζουμπουλάκη το νέο Podcast του ΒΗΜΑΤΟΣ, Σινεμά στη Σέντρα αναλύει την κινηματογραφική επικαιρότητα στις ελληνικές αίθουσες, η οποία αυτή την εβδομάδα είναι μάλλον φτωχή με μια μόνο ταινία να ξεχωρίζει, το Club Zero της Τζέσικα Χάουσνερ: μια «λοξή» προσέγγιση στο θέμα της εξουσίας. Οι δύο δημοσιογράφοι κάνουν συγχρόνως μια αναδρομή στις ταινίες του Ολοκαυτώματος των Εβραίων με αφορμή το «Sobibor» του Κονσταντίν Καμπέσνκι αλλά και στο franchise «Ο πλανήτης των πιθήκων» με αφορμή την τελευταία ταινία της «σειράς», «Το βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων». Από την κινηματογραφική επικαιρότητα δεν λείπουν οι δεινόσαυροι με την παιδική ταινία «Επιστροφή στην εποχή των δεινοσαύρων», όπως και μια ελληνική ταινία, με τίτλο «The big father», που προσπαθεί να αποτυπώσει πόσο δύσκολο είναι να κάνεις σινεμά στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης. 

Πηγή: https://www.tovima.gr/tag/sinema-sti-sentra-podcast/

Περισσότερα επεισόδια

Η αρχιτεκτονική συναντάει τον κινηματογράφο

Κεντρικό πρόσωπο στην υποψήφια για δέκα Οσκαρ ταινία «The Brutalist» που από σήμερα βλέπουμε και στην Ελλάδα, είναι ο Λάζλο Τοτ (Εντριαν Μπρόντι), Ούγγρος αρχιτέκτονας από την σχολή Μπάουχαους ο οποίος αναζητά την τύχη του στην Αμερική μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου πολέμου. Ο αρχιτέκτονας δεν είναι ένα επάγγελμα που βλέπουμε συχνά σε κεντρικούς ήρωες κινηματογραφικών ταινιών όμως τα κτίρια...

Και το Όσκαρ πάει... ;

«Emilia Perez» ή «Brutalist»; Έιντριεν Μπρόντι ή Τιμοτέ Σαλαμέ; Ντέμι Μουρ ή Κάρλα Σοφία Γκασκόν; Το 2024 δεν ήταν ακριβώς η χρονιά της μιας, μεγάλης ταινίας και οι υποψηφιότητες των διασημότερων κινηματογραφικών βραβείων στον κόσμο, είναι φέτος μοιρασμένες σε περισσότερες από 30 ταινίες. Δύσκολη, λοιπόν, δουλειά για τα μέλη της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου που προετοιμάζεται πυρετωδώς...

Το κινηματογραφικό σύμπαν του Ντέιβιντ Λιντς

Τα όνειρα και κυρίως οι εφιάλτες του μετατράπηκαν σε αξέχαστες κινηματογραφικές ή τηλεοπτικές εικόνες που ενδεχομένως να έχουν στοιχειώσει για πάντα τους περισσότερους που τις έχουν παρακολουθήσει. Από το «Eraserhead» και τον «Άνθρωπο Ελέφαντα» μέχρι το «Μπλε Βελούδο» και την «Ατίθαση καρδιά», από τον «Ύποπτο κόσμο του Twin Peaks» μέχρι το «Straight story» και την «Οδό Μαλχόλαντ», ο αμερικανός...