podlist.gr

SmartTalks
SmartTalks

Νίκος Βαρβαδούκας, Novibet – Η πυξίδα δείχνει τον πελάτη!

Ο Νίκος Βαρβαδούκας, Global Chief Marketing & Growth Officer της Novibet, μιλά στην εκπομπή SmartTalks και τον Χρήστο Κοτσακά για τη στρατηγική που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο. Στη συζήτηση, αναλύει πώς αυτή η φιλοσοφία αποτελεί την πυξίδα για την επιτυχία, περιγράφει τα κρίσιμα μαθήματα από το σύνθετο εγχείρημα της ενοποίησης δύο κορυφαίων brands στον χώρο της λιανικής, τονίζει τον ρόλο της επιχειρηματικής τόλμης και αναφέρεται στις τεράστιες ευκαιρίες που αναδύονται στο ελληνικό οικοσύστημα με την έλευση της Τεχνητής Νοημοσύνης!

Βρείτε όλα τα επεισόδια στο https://www.smarttalks.gr!

Περισσότερα επεισόδια

Μ. Παπαδοπούλου, ΤΑΛΩΣ - ΤΝ στις ανθρωπιστικές & κοινωνικές επιστήμες!

Η Μαρία Παπαδοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και Διευθύντρια του Διεπιστημονικού Εργαστηρίου «ΤΑΛΩΣ», μιλά στην εκπομπή SmartTalks και τον Χρήστο Κοτσακά για το πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη συναντά τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες, με αφορμή το πρωτοποριακό ερευνητικό εργαστήριο TALOS. Θα εξερευνήσουμε την αποστολή του, τη σημασία της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης...

Δημήτρης Θεοφάνους, eTURN - Ο «χάρτης» του e-commerce!

Ο Δημήτρης Θεοφάνους, Ιδρυτής και Managing Director της eTURN, μιλά στην εκπομπή SmartTalks και τον Χρήστο Κοτσακά για το πώς άλλαξε το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, ποιοι παράγοντες το επηρέασαν περισσότερο, αλλά και για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που διαμορφώνονται στη νέα ψηφιακή εποχή!Βρείτε όλα τα επεισόδια στο https://www.smarttalks.gr

Μάριος Παπαγεωργίου, Salesforce - Οι AI agents στην Ελλάδα!

Ο Μάριος Παπαγεωργίου, Senior Account Executive, ΕΜΕΑ Growth Markets, της Salesforce, μιλά στην εκπομπή SmartTalks και τον Χρήστο Κοτσακά για τη νέα εποχή των AI agents, πώς διαφοροποιούνται από τα παραδοσιακά chatbots, ποιες τάσεις διαμορφώνονται στην ελληνική αγορά και ποιες είναι οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη για την εξυπηρέτηση των...