Πώς θα επιδρούσε μια γενική μείωση του ορίου ταχύτητας στις πόλεις;
Η πρόθεση θέσπισης γενικού ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα στα ελληνικά αστικά κέντρα έχει προκαλέσει έντονες αντιπαραθέσεις μεταξύ των οδηγών, αλλά και των υπόλοιπων χρηστών των δρόμων.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ), Παναγιώτης Παπαντωνίου, αναλύει στον Πέτρο Πιτσίνη τα οφέλη που θα προκύψουν σε μία ενδεχόμενη μείωση του ορίου ταχύτητας και απαντά σε εύλογα ερωτήματα, όπως π.χ. αν και πόσο θα καθυστερούμε στις καθημερινές μετακινήσεις μας εξαιτίας της συγκεκριμένης αλλαγής, αν θα υπάρξουν δρόμοι που θα εξαιρεθούν από τα νέα όρια ταχύτητας και αν θα πρέπει να ακολουθήσουν ανάλογες πρωτοβουλίες και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο της χώρας.