podlist.gr

The Review
The Review

Eurovision 2024: Τι ελπίδες έχει η Μαρίνα Σάττι;

Λίγο πριν από τον μεγάλο τελικό της Eurovision 2024, ο Γιάννης Βασιλείου, ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο Τάσος Μπρεκουλάκης αναλύουν τις φετινές συμμετοχές και δίνουν τα προγνωστικά τους. Τι γίνεται με το μικρόφωνο της Μαρίνας Σάττι; Γιατί κόλλησαν με το «Europapa» της Ολλανδίας; Ποιο είναι το μοναδικό τραγούδι που θα έπαιζαν αν ήταν ραδιοφωνικοί παραγωγοί; Πώς τους φάνηκε το δίδυμο των παρουσιαστών; Είναι η Eurovision ένα κλειστό μουσικό σύμπαν; Και σε ποια θέση θα ερχόταν ο Μπρους Σπρίνγκστιν αν συμμετείχε στον διαγωνισμό; Ακούστε τις απαντήσεις σε όλες τις καυτές ερωτήσεις, αλλά και σε μερικές χλιαρές.

Περισσότερα επεισόδια

«Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

Πώς γίνεται μια ελληνική θεατρική παράσταση να ξεπερνά τους 100.000 θεατές; Πώς, χωρίς καμία σχεδόν διαφήμιση και αποκλειστικά μέσω της δύναμης του word of mouth, το «Μια Άλλη Θήβα» του Σέρχιο Μπλάνκο κατάφερε να γίνει το απόλυτο sold out; Στο έργο, ένας συγγραφέας συναντά επί μήνες στη φυλακή έναν εικοσάχρονο πατροκτόνο, τον Μαρτίν, με σκοπό να γράψει ένα θεατρικό βασισμένο στην ιστορία του....

«Η εμμονή του βλέμματος»: Μας αφορά η τέχνη του Τέτση σήμερα;

Η έκθεση «Παναγιώτης Τέτσης: Η εμμονή του βλέμματος» με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από τη γέννηση του ζωγράφου, χαράκτη, δασκάλου και ακαδημαϊκού που διετέλεσε Πρόεδρος της Καλλιτεχνικής Επιτροπής και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Εθνικής Πινακοθήκης παρουσιάζει 160 έργα, πίνακες ζωγραφικής, χαρακτικά, ακουαρέλες και παστέλ σε επιμέλεια Έφης Αγαθονίκου. Η πλειοψηφία των έργων προέρχεται από τη...

Τα κατάφερε ο Χρήστος Μάστορας ως Στέλιος Καζαντζίδης;

Πόσο έξω έπεσαν σε σχέση με την αρχική τους αντίδραση, όταν άκουσαν ότι ο Χρήστος Μάστορας θα υποδυθεί τον Στέλιο Καζαντζίδη; Είναι η ταινία μια αγιογραφία ενός λαϊκού ήρωα ή προσεγγίζει πιο σφαιρικά μια πολύπλευρη προσωπικότητα; Υπάρχουν κοινά με την προ πενταετίας «Ευτυχία»; Και γιατί πιστεύουν ότι θα σπάσει ταμεία; Οι δημοσιογράφοι Αλέξανδρος Διακοσάββας και Μίνα Μπιράκου σχολιάζουν το...