podlist.gr

Τι είναι Ευτυχία; - 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου

Το Κόκκινο Μπαλόνι επισκέφτηκε το 19ο Νηπιαγωγείο στο Μαρούσι και συνομίλησε με τα παιδιά για την ευτυχία.

Τι χρώμα έχει η χαρά; Κι αν ήταν φαγητό, τι θα ήταν; Αυτά και άλλα πολλά θα μάθετε από τα μικρά παιδιά. 

Και βέβαια θα ακούστε και δύο παραμύθια: 

Ευχαριστώ, Σ΄αγαπώ, Συγγνώμη, της Γεωργίας Λάττα (εκδ. Διάπλους)

Το όνειρο του Γιόμο, ένα αφρικάνικο παραμύθι σε διασκευή της Λότης Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου (Παραμύθια από την Αφρική, εκδ. Πατάκης)

Ευχαριστούμε τις εκπαιδευτικούς Βάσω Κοτρώτσου και Παρασκευή Πεγκλίδου για τη συνεργασία.



Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/kokkinobaloni/episodes/--19-e1r25r4

Περισσότερα επεισόδια

Κάθε τόπος ένας θρύλος- Στον Μεσαγρό της Αίγινας

Στο σημερινό επεισόδιο επισκεπτόμαστε την Αίγινα και το γυμνάσιο Μεσαγρού. Συνομιλούμε με τα παιδιά για τη σχέση τους με την παράδοση και μαθαίνουν ιδιαίτερα ήθη και εθιμα του νησιού. Και βέβαια στο τέλος φτιάχνουμε το δικό μας παραμύθι. Ευχαριστούμε τον διευθυντή του σχολείου κ. Οικονόμου για την φιλοξενία. Ευχαριστούμε επίσης το συγκρότημα Κουμπάρες για την ευγενική παραχώρηση του καρσιλαμά...

Γνωριμία με τους φόβους μας - μια συζήτηση με τα παιδιά του δημοτικού Μεσοβουνίων Κεφαλονιάς

Το Κόκκινο Μπαλόνι ταξιδεψε στο δημοτικό σχολείο Μεσοβουνίων Κεφαλονιάς και συνομίλησε με τα παιδιά της Ε και Στ δημοτικού για τους φόβους τους. Στο τέλος φτιάξαμε όλοι μαζί μια ιστορία όπου πρωταγωνιστούσε το συναίσθημα αυτό. Υλοποίηση προγράμματος: Βιργινία Κοκκίνου Ειρήνη ΝικολακοπούλουΣύνθεση πρωτότυπης μουσικής : Ειρήνη Νικολακοπούλου

Κάθε τόπος ένας θρύλος - Γνωρίζοντας τους Αρβανίτες στο Καπανδρίτι Αττικής

Η σειρά podcast "Κάθε τόπος ένας θρύλος" συνομιλεί με τα παιδιά για την παράδοση, τους τοπικούς θρύλους και παραδόσεις. Συνδυάζοντας την αφήγηση, την επινόηση ιστοριών και τις συνεντεύξεις, μας ταξιδεύει κάθε φορά σε ένα διαφορετικό μέρος. Αυτή τη φορά επισκεπτόμαστε το Καπανδρίτι και συνομιλούμε με τους μαθητές του τοπικού γυμνασίου. Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων του πολιτιστικού...