Το Facebook έγινε Meta: Η «ζωή» στο «μετασύμπαν» του Ζάκερμπεργκ
Tο Facebook άλλαξε το όνομά του σε Meta, ως μέρος μιας ευρύτερης στροφής προς το λεγόμενο metaverse, ένα δίκτυο διασυνδεδεμένων εμπειριών που εν μέρει έχουν πρόσβαση μέσω ακουστικών εικονικής πραγματικότητας (VR) και συσκευών επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Με τα λόγια του Ζάκερμπεργκ, «μπορείτε να σκεφτείτε το "μετασύμπαν" ως ένα ενσωματωμένο Διαδίκτυο, όπου αντί να βλέπετε απλώς περιεχόμενο, βρίσκεστε μέσα σε αυτό».
Στην πραγματικότητα πρόκειται για τη ζωή ως προϊόν και την είσοδο στον «μετασυμπαντικό καπιταλισμό». Το metaverse δεν είναι μια «εταιρική μπλόφα», αλλά το σχέδιο μιας νέας διαδικτυακής εποχής.