podlist.gr

20/20 Magazine
20/20 Magazine

Από Το Θαύμα Στο Τραύμα (1ο Βραβείο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης)

Η εξίσωση της ζωής αποτελείται από λέξεις και πράξεις. Μάνα+κόρη=θαύμα. Μάνα-κόρη=τραύμα. Υπάρχουν εκατομμύρια ελληνικές λέξεις, καμία όμως δεν αντιστοιχεί στη μάνα που έχασε το παιδί της. Η Κούλα Αρμουτίδου (μητέρα Ελένης), η Ελένη Κρεμαστιώτη (μητέρα Εραττώς) και η Αλεξάνδρα Μάκου (μητέρα Γαρυφαλλιάς) έμειναν πίσω και περιγράφουν πώς το θαύμα της ζωής έγινε το τραύμα μιας ζωής.

- - - - - - - - - - 

Δημιουργός: Κωνσταντίνος Βρεττός • Παραγωγή: Αντώνης Παπαβομβολάκης - Music Row Studios • Σενάριο: Κωνσταντίνος Βρεττός, Αντώνης Παπαβομβολάκης • Ηχοληψία/Επιμέλεια Ήχου: Αντώνης Παπαβομβολάκης • Αφήγηση: Κωνσταντίνος Βρεττός • Πρωτότυπη μουσική: Αντώνης Παπαβομβολάκης (διασκευή του τραγουδιού «Ελένη Τοπαλούδη» του Φοίβου Δεληβοριά)

Περισσότερα επεισόδια

Βαγγέλης Βλάχος: Η χαρτογράφηση του εγκλήματος των Τεμπών

Με τον Βαγγέλη Βλάχο, αδερφό του Βάιου Βλάχου, επιβάτη της μοιραίας αμαξοστοιχίας των Τεμπών και τους γονείς του, επισκεπτόμαστε τον σταθμό Λαρίσσης και μετά καταλήγουμε στο στούντιο του 20/20. Εκεί μιλάμε για τον αγώνα για δικαιοσύνη που δίνουν οι οικογένειες και ο Βαγγέλης, μας φτιάχνει τον πιο κατατοπιστικό χάρτη με όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το έγκλημα των Τεμπών. Στη μακρά και δύσκολη...

#SHE: Η ιστορία της Όλγας Στέφου μοιάζει ψεύτικη μόνο και μόνο επειδή είναι απολύτως αληθινή

Στο podcast που θα ακούσετε η δημοσιογράφος και συγγραφέας Όλγα Στέφου, σπάει τα στερεότυπα και απαντά σε όλα όσα τόλμησε να ρωτήσει η Μαρία Κεφαλά. Βιασμός. Κατάθλιψη. Σκλήρυνση κατά πλάκας. Αναπηρία. ΕΣΥ. Σύριζα. ΑΕΚ. Άντρες. Οικογένεια. Γάτες. Γυναικοκτονίες. Πατριαρχία. Φεμινισμός. Μονόκλινο σε μπουάτ. Επιτρέπεται να συζητάμε για ό,τι μας τρομάζει και μόνο η σκέψη του; Τα κεκτημένα μας,...

Τι μπορεί να κρύβει «Η Τελευταία Παμπ»; Τι μας κερνάει ο Κεν Λόουτς;

Παρακολουθώντας ως θεατές στη σκοτεινή αίθουσα τη νέα ταινία του Κεν Λόουτς «Η Τελευταία Παμπ», που ήδη προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες, οι δημοσιογράφοι Νόρα Ράλλη και Σοφοκλής Αρχοντάκης συζητούν για την ταινία: αναλύουν τους κεντρικούς άξονες του φιλμ, τη ματιά του σκηνοθέτη πάνω στα κυρίαρχα (παγκόσμια) ζητήματα της φτωχοποίησης του πληθυσμού και της ταυτόχρονης ανόδου μιας ακροδεξιάς...