podlist.gr

42 minutes of SaaS
42 minutes of SaaS

Episode 6 - From Inbox to Interest: Crafting Cold Emails That Convert

One cut ξανά από Κώστα που μιλάει για τα cold emails campaigns και πως εχει κανει reach out στο target group του Schedul.

Sequence που ακολουθουμε καθώς και εργαλεία που σου κανουν automate τα mail boxes.


Εργαλεία που αναφέρονται στο επισόδειο:

- clay.com

- findymail.com

- hunter.io

- apollo.io

- instantly.ai

- coldsire.com

- zerobounce.net


New Schedul domain: https://www.schedulethreads.com/


Find us:

Κώστας Λιβιεράτος, https://www.linkedin.com/in/konstantinoslivieratos/, https://www.koslib.com/

Στέφανος Αθανασούλιας, https://www.linkedin.com/in/stefanos-athanasoulias/, https://stefath.dev/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/42-minutes-of-saas/episodes/Episode-6---From-Inbox-to-Interest-Crafting-Cold-Emails-That-Convert-e2rlbbs

Περισσότερα επεισόδια

Episode 27 – High-Traffic Pages, Free Users Debate & Premium SEO Tools Incoming

Νέο επεισόδιο 42 minutes of SaaS . Μιας και ο Στέφανος προσαρμόστηκε μετά την Ιαπωνία.- Redesign των SEO tools για καλύτερο conversation rate.- Η σελίδα μας με το μεγαλύτερο traffic.- Συζήτηση για πιθανή επιστροφή των free tiers μέσα από leads. Τι σημαίνει για το Schedul free user?- 2 νέα seo tools που δεν θα ειναι free αλλά integrated με το Schedul με περιορισμένη λειτουργικότητα στους free...

Episode 26 – Back from Japan: Feature Surprises, Email Wins & Threads API Invites

Νέο επεισόδιο μετα απο 2 εβδόμαδες απούσιας του Στέφανου στην Ιαπωνία.- Raw ηχογραφηση απο την αντίδραση για τις αλλαγές του Κώστα στο app- Αλλαγές και enhanced user settings για personalized posts.- Πως εντόπισε ο Κώστας το θέμα με το low open/click rate στα email campaigns- Το Schedul εγινε invited σε Threads API group για μελλοντικό partnership. Find us:Κώστας Λιβιεράτος Στέφανος Αθανασούλιας

Episode 25 - shipping week updates!

25ο επεισόδιο 42 minutes of SaaS - με πασχαλινή ατμόσφαιρα! Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για:- τις αλλαγές στο main landing page μας- εικαστικές και πρακτικές αλλαγές στο pricing structure & pricing page μας- προβληματισμούς σχετικά με το conversion απο τα SEO efforts- smoothness αλλαγές στο core product μας καθώς προσπαθούμε ξανά να βρούμε product-market fit με την υποστήριξη περισσότερων...