podlist.gr

42 minutes of SaaS
42 minutes of SaaS

Episode 7 - New domain, fuckup stories, AI agents for discovery calls

Ένα ακόμα episode 42 minutes of SaaS!

Συζητάμε για το καινούριο μας domain (schedulethreads.com), πράγματα που πήγαν στραβά με το migration σε αυτό καθώς και ο Κώστας αναλύει τον τρόπο που χρησιμοποιεί AI agents για να τον προετοιμάζουν για discovery calls με prospects!


Εργαλεία που αναφέρονται στο επισόδειο:

- clay.com

- relevanceai.com

- make.com

- calendly.com

- notion.so


New Schedul website: https://www.schedulethreads.com/


Find us:

Κώστας Λιβιεράτος, https://www.linkedin.com/in/konstantinoslivieratos/, https://www.koslib.com/

Στέφανος Αθανασούλιας, https://www.linkedin.com/in/stefanos-athanasoulias/, https://stefath.dev/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/42-minutes-of-saas/episodes/Episode-7---New-domain--fuckup-stories--AI-agents-for-discovery-calls-e2s5o0f

Περισσότερα επεισόδια

Episode 27 – High-Traffic Pages, Free Users Debate & Premium SEO Tools Incoming

Νέο επεισόδιο 42 minutes of SaaS . Μιας και ο Στέφανος προσαρμόστηκε μετά την Ιαπωνία.- Redesign των SEO tools για καλύτερο conversation rate.- Η σελίδα μας με το μεγαλύτερο traffic.- Συζήτηση για πιθανή επιστροφή των free tiers μέσα από leads. Τι σημαίνει για το Schedul free user?- 2 νέα seo tools που δεν θα ειναι free αλλά integrated με το Schedul με περιορισμένη λειτουργικότητα στους free...

Episode 26 – Back from Japan: Feature Surprises, Email Wins & Threads API Invites

Νέο επεισόδιο μετα απο 2 εβδόμαδες απούσιας του Στέφανου στην Ιαπωνία.- Raw ηχογραφηση απο την αντίδραση για τις αλλαγές του Κώστα στο app- Αλλαγές και enhanced user settings για personalized posts.- Πως εντόπισε ο Κώστας το θέμα με το low open/click rate στα email campaigns- Το Schedul εγινε invited σε Threads API group για μελλοντικό partnership. Find us:Κώστας Λιβιεράτος Στέφανος Αθανασούλιας

Episode 25 - shipping week updates!

25ο επεισόδιο 42 minutes of SaaS - με πασχαλινή ατμόσφαιρα! Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για:- τις αλλαγές στο main landing page μας- εικαστικές και πρακτικές αλλαγές στο pricing structure & pricing page μας- προβληματισμούς σχετικά με το conversion απο τα SEO efforts- smoothness αλλαγές στο core product μας καθώς προσπαθούμε ξανά να βρούμε product-market fit με την υποστήριξη περισσότερων...