podlist.gr

42 minutes of SaaS
42 minutes of SaaS

Episode 8: Tackling Churn and Mastering Threads Community Management

Καλωσήρθατε σε ακόμα ένα episode 42 minutes of SaaS!

Σήμερα μιλάμε αρκετά πιο τεχνικά:

- για το involuntary churn στα SaaS και πως σκεφτόμαστε να το αντιμετωπίσουμε

- για το Schedul Pulse, το καινούριο μας feature για community management στο Threads

- Μειωμένο τραφικ και teaser για το επομενο scheduling tool.


Schedul: https://www.schedulethreads.com/


Find us:

Κώστας Λιβιεράτος, https://www.linkedin.com/in/konstantinoslivieratos/, https://www.koslib.com/

Στέφανος Αθανασούλιας, https://www.linkedin.com/in/stefanos-athanasoulias/, https://stefath.dev/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/42-minutes-of-saas/episodes/Episode-8-Tackling-Churn-and-Mastering-Threads-Community-Management-e2sf6ll

Περισσότερα επεισόδια

Episode 27 – High-Traffic Pages, Free Users Debate & Premium SEO Tools Incoming

Νέο επεισόδιο 42 minutes of SaaS . Μιας και ο Στέφανος προσαρμόστηκε μετά την Ιαπωνία.- Redesign των SEO tools για καλύτερο conversation rate.- Η σελίδα μας με το μεγαλύτερο traffic.- Συζήτηση για πιθανή επιστροφή των free tiers μέσα από leads. Τι σημαίνει για το Schedul free user?- 2 νέα seo tools που δεν θα ειναι free αλλά integrated με το Schedul με περιορισμένη λειτουργικότητα στους free...

Episode 26 – Back from Japan: Feature Surprises, Email Wins & Threads API Invites

Νέο επεισόδιο μετα απο 2 εβδόμαδες απούσιας του Στέφανου στην Ιαπωνία.- Raw ηχογραφηση απο την αντίδραση για τις αλλαγές του Κώστα στο app- Αλλαγές και enhanced user settings για personalized posts.- Πως εντόπισε ο Κώστας το θέμα με το low open/click rate στα email campaigns- Το Schedul εγινε invited σε Threads API group για μελλοντικό partnership. Find us:Κώστας Λιβιεράτος Στέφανος Αθανασούλιας

Episode 25 - shipping week updates!

25ο επεισόδιο 42 minutes of SaaS - με πασχαλινή ατμόσφαιρα! Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για:- τις αλλαγές στο main landing page μας- εικαστικές και πρακτικές αλλαγές στο pricing structure & pricing page μας- προβληματισμούς σχετικά με το conversion απο τα SEO efforts- smoothness αλλαγές στο core product μας καθώς προσπαθούμε ξανά να βρούμε product-market fit με την υποστήριξη περισσότερων...