podlist.gr

40+ με τη Μανίνα Ζουμπουλάκη και την Ελένη Ψυχούλη | Γιατί αισθανόμαστε κουρασμένοι;

Το εβδομαδιαίο podcast από τη Μανίνα Ζουμπουλάκη και την Ελένη Ψυχούλη με θέματα που αφορούν τις γυναίκες ηλικίας 40+.

Τι αλλάζει όσο μεγαλώνεις, στο σώμα, στο μυαλό, στην ψυχή, στις ερωτικές-συζυγικές σχέσεις, στις φιλίες, στις σχέσεις με τα παιδιά σου, στις δουλειές, τις δραστηριότητες, τα χόμπι, τον τρόπο που κοιμάσαι, τρως, διασκεδάζεις, ντύνεσαι, βάφεσαι, χτενίζεσαι, κοινωνικοποιείσαι...

Όλα αυτά και περισσότερα συζητιούνται με χιούμορ, αισιοδοξία και ανεβαστική διάθεση κάθε εβδομάδα στο Podcast 40+ από τις δύο δημοφιλείς συγγραφείς και δημοσιογράφους.

Στο νέο επεισόδιο μιλούν για την κούραση: Πόσο πιο εύκολα κουραζόμαστε όσο μεγαλώνουμε; Τι αλλάζει στην καθημερινότητα και στο πρόγραμμά μας;

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Μπούκλα 99 - Νεφέλη Μεγκ | Οι τηλεοπτικοί που θέλουν να γίνουν Youtubers

Στο νέο επεισόδιο του Μπούκλα 99, η Νεφέλη παίρνει θέση με το γνωστό της χιούμορ. Από τη συναυλία για τα Τέμπη, που αντί να ενώσει μας δίχασε (κλασικά), μέχρι την Αφροδίτη Λατινοπούλου που μάλλον χρειάζεται λίγο μάθημα ελευθερίας έκφρασης. Φυσικά, δεν λείπει και η απαραίτητη σπόντα για τις εκλογές του ΠΑΣΟΚ, όπου με Ανδρουλάκη πάμε καρφί για... το 2045. Και κάπου εδώ, σκάει η κόντρα Σούπερ Κική...

Health bites - Αστερία Σταματάκη | Γνωρίστε 4 ελληνικές υπερτροφές

Οι γρήγοροι ρυθμοί της ζωής, το στρες και οι πολλές απαιτήσεις έχουν οδηγήσει το σύγχρονο άνθρωπο να ψάχνει να βρει τροφές που θα τον βοηθήσουν να ανταπεξέλθει τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Η αναζήτηση αυτή οδήγησε τα τελευταία χρόνια τον Έλληνα στην κατανάλωση διάφορων ξενόφερτων τροφίμων. Δεν χρειάζεται να ψάχνουμε σε μακρινές και εξωτικές χώρες για να βρούμε υπερτροφές (superfoods), η...

Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας | Η πραγματική έννοια του inclusive marketing

Στο 132ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η πραγματική έννοια του inclusive marketing» θα μιλήσουμε για την πραγματική έννοια του μάρκετινγκ συμπερίληψης και κυρίως θα αναλύσουμε τι ΔΕΝ είναι. Θυμηθείτε πως καθώς οι κοινωνίες εξελίσσονται, απορρίπτουν συχνά συνήθειες και θεσμούς του παρελθόντος, επινοώντας ή αναδεικνύοντας νέα πρότυπα και κανόνες. Το...