podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Μπούκλα 99 - Νεφέλη Μεγκ | Special Edition: Μιχάλης Σαράντης

Η Νεφέλη συζητάει με τον Μιχάλη Σαράντη για τα σχόλια στο Twitter και τον χαμό που κάνουν τα «Νούμερα» στην ΕΡΤ, τον αυτοσαρκασμό που απέκτησε μέσω της τηλεόρασης, γιατί δεν χρειάζεται κάθε παράσταση να βγαίνει sold out, για τα παιδικά nicknames που είχε στο σχολείο, για το πόσο τον άλλαξε ο ερχομός της κόρης του, τι σκοτώνει την παιδικότητά μας, τι κυνηγάμε και τρέχουμε σαν τρελοί στις πόλεις. Είναι το θέατρο εθισμός; Δέχεται ο ίδιος την κριτική; Και γιατί οι έρωτες της εφηβείας μάς επηρεάζουν τόσο; Όλα αυτά στο δεύτερο επεισόδιο των Special Edition της Μπούκλα 99.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Εκτός έδρας: Τα ταξίδια και οι αλλαγές στις συνήθειές μας

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη αναλύουν τις συνήθειες που αλλάζουν όταν περνάμε πολλές μέρες μακριά από τη βάση μας. Το «εκτός έδρας» φαντάζει πιο κουραστικό καθώς μεγαλώνουμε, οπότε μαζί με αυτά που αλλάζουν είναι και εκείνα στα οποία προσαρμοζόμαστε ανάλογα με το μέρος και την περίσταση. Πόσο διαφορετικό είναι το ξύπνημα σε ένα ξενοδοχείο...

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κουρτογλου | Πώς να αποκτήστε αυτοπεποίθηση

Όλοι οι άνθρωποι, συνειδητά ή όχι, συνεχώς βρίσκονται σ’ έναν εσωτερικό διάλογο, που συνήθως είναι επικριτικός, προσβλητικός και απορριπτικός. Ξεκινάει από την παιδική ηλικία, από τα λεγόμενα των σημαντικών άλλων, γονιών, δασκάλων, συγγενών, ή και φίλων. Αργότερα οι συγκρίσεις, οι απαιτήσεις για επιδόσεις, τα πρότυπα και τα πρέπει, συνθέτουν μια αυτοεικόνα που θεμελιώνεται σαν βασικός...

Business & Marketing Tips | Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση

Στο 170ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση», συζητάμε γιατί η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση – μικρή ή μεγάλη. Από τις οικονομικές αναταράξεις και τις τεχνολογικές ανατροπές, μέχρι τις φυσικές καταστροφές και τις κρίσεις φήμης, καμία εταιρεία δεν είναι...