podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Ζήσε με αγάπη - Ξένια Κούρτογλου | Πώς να βρείτε τον ιδανικό σύντροφο

Στις ατομικές συνεδρίες με τους πελάτες μου, έρχεται πολύ συχνά το θέμα του συντρόφου: εκείνοι που δεν έχουν σύντροφο αναζητούν τον ιδανικό, ενώ εκείνοι που έχουν, έρχονται με σωρεία παραπόνων για τον σύντροφο και αναζητούν το πώς θα τον αλλάξουν.

Θα δώσω λοιπόν κάποια πολύ χρήσιμα tips για όσους και όσες από εσάς αναζητούν το ιδανικό τους ταίρι, που αν τα σκεφτείτε και τα εφαρμόσετε, σίγουρα θα βελτιώσετε αυτόν τον τομέα της ζωής σας.

Αρχικά, σας ενθαρρύνω να μπείτε σε εσωτερικό διάλογο και να βρείτε το γιατί θέλετε ένα σύντροφο; Ποιο είναι το κίνητρό σας, και τι αναζητάτε από αυτή τη σχέση; Θέλετε σύντροφο για να μην είστε μόνοι, γιατί έτσι κάνουν όλοι, για την κοινωνική σας εικόνα, για να μην σας πουν μπακούρι, γιατί χτυπάει το βιολογικό σας ρολόι; Αν είναι κάτι από αυτά, λυπάμαι που θα σας το πω, αλλά θα δυσκολευτείτε πολύ να το βρείτε αυτό το ταίρι… Γιατί όλα αυτά είναι ανάγκες σας και όχι επιθυμία σας, και η ανάγκη από την επιθυμία έχει τεράστια διαφορά!

Αν όμως η επιθυμία σας για ένα ταίρι πηγάζει από την λαχτάρα σας να μοιραστείτε την ζωή σας με κάποιον άλλον, να δώσετε και να πάρετε όμορφες εμπειρίες και στιγμές και οι δύο μαζί να κάνετε ο ένας του άλλου την ζωή πιο όμορφη, πιο απολαυστική και μέσα από τη σχέση σας να εξελίσσεστε, τότε είστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο!

Κρατήστε λοιπόν αυτό το πρώτο σημείο: θέλετε την σχέση από ανάγκη ή από επιθυμία;

Και έρχομαι στο δεύτερο σημαντικό σημείο: πώς το θέλετε αυτό το ταίρι; Συνήθως ακούω από τις γυναίκες λίστες του τύπου να είναι όμορφος, έξυπνος, δημιουργημένος, να έχει πολλά λεφτά, να είναι τρυφερός, να μου δίνει προσοχή, να είναι και εραστής, και φιλαράκι, και μπαμπάς και όλα. Επίσης, ακούω από τους άντρες να θέλουν την γυναίκα να είναι κούκλα, κομψή, καλή νοικοκυρά, να έχει χρήματα, αλλά να είναι και χαμηλών τόνων, να μη μιλάει πολύ, να μένει στο σπίτι όταν εκείνοι βγαίνουν με τους φίλους τους και πολλά άλλα.

Εδώ θα πω: μισό λεπτό κορίτσια και αγόρια: μήπως βάζετε πολλά; Μήπως ζητάτε από κάποιον άνθρωπο να είναι όλα όσα εσείς θα θέλατε να είστε και περιμένετε από αυτόν ή αυτήν να σας τα χαρίσει; Θα σας πάω λοιπόν σε κάτι που ίσως να μην είχατε σκεφτεί: η μεγάλη αλήθεια είναι πως δεν έλκουμε αυτό που θέλουμε, έλκουμε αυτό που είμαστε!

Επομένως, αν θέλετε κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά από το ιδανικό σας ταίρι, θα χρειαστεί να τα καλλιεργήσετε και να τα είστε πρώτα εσείς για να προσελκύσετε κάποιον άλλον που θα τα έχει. Και κυρίως, να φροντίσετε να είστε ερωτεύσιμοι: όπως έχω γράψει και στο βιβλίο μου, αναρωτηθείτε: «εγώ, αν με συναντούσα, θα με ερωτευόμουν;» Και ξεκινήστε να ψάχνετε το ταίρι σας ή να βελτιώνετε τη σχέση σας αφού πείτε στον εαυτό σας ένα μεγάλο, ειλικρινό «ναι» σ’ αυτή την ερώτηση.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Εκτός έδρας: Τα ταξίδια και οι αλλαγές στις συνήθειές μας

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη αναλύουν τις συνήθειες που αλλάζουν όταν περνάμε πολλές μέρες μακριά από τη βάση μας. Το «εκτός έδρας» φαντάζει πιο κουραστικό καθώς μεγαλώνουμε, οπότε μαζί με αυτά που αλλάζουν είναι και εκείνα στα οποία προσαρμοζόμαστε ανάλογα με το μέρος και την περίσταση. Πόσο διαφορετικό είναι το ξύπνημα σε ένα ξενοδοχείο...

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κουρτογλου | Πώς να αποκτήστε αυτοπεποίθηση

Όλοι οι άνθρωποι, συνειδητά ή όχι, συνεχώς βρίσκονται σ’ έναν εσωτερικό διάλογο, που συνήθως είναι επικριτικός, προσβλητικός και απορριπτικός. Ξεκινάει από την παιδική ηλικία, από τα λεγόμενα των σημαντικών άλλων, γονιών, δασκάλων, συγγενών, ή και φίλων. Αργότερα οι συγκρίσεις, οι απαιτήσεις για επιδόσεις, τα πρότυπα και τα πρέπει, συνθέτουν μια αυτοεικόνα που θεμελιώνεται σαν βασικός...

Business & Marketing Tips | Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση

Στο 170ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση», συζητάμε γιατί η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση – μικρή ή μεγάλη. Από τις οικονομικές αναταράξεις και τις τεχνολογικές ανατροπές, μέχρι τις φυσικές καταστροφές και τις κρίσεις φήμης, καμία εταιρεία δεν είναι...