podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Ζήσε με αγάπη - Ξένια Κούρτογλου | Πώς να βρείτε τον ιδανικό σύντροφο

Στις ατομικές συνεδρίες με τους πελάτες μου, έρχεται πολύ συχνά το θέμα του συντρόφου: εκείνοι που δεν έχουν σύντροφο αναζητούν τον ιδανικό, ενώ εκείνοι που έχουν, έρχονται με σωρεία παραπόνων για τον σύντροφο και αναζητούν το πώς θα τον αλλάξουν.

Θα δώσω λοιπόν κάποια πολύ χρήσιμα tips για όσους και όσες από εσάς αναζητούν το ιδανικό τους ταίρι, που αν τα σκεφτείτε και τα εφαρμόσετε, σίγουρα θα βελτιώσετε αυτόν τον τομέα της ζωής σας.

Αρχικά, σας ενθαρρύνω να μπείτε σε εσωτερικό διάλογο και να βρείτε το γιατί θέλετε ένα σύντροφο; Ποιο είναι το κίνητρό σας, και τι αναζητάτε από αυτή τη σχέση; Θέλετε σύντροφο για να μην είστε μόνοι, γιατί έτσι κάνουν όλοι, για την κοινωνική σας εικόνα, για να μην σας πουν μπακούρι, γιατί χτυπάει το βιολογικό σας ρολόι; Αν είναι κάτι από αυτά, λυπάμαι που θα σας το πω, αλλά θα δυσκολευτείτε πολύ να το βρείτε αυτό το ταίρι… Γιατί όλα αυτά είναι ανάγκες σας και όχι επιθυμία σας, και η ανάγκη από την επιθυμία έχει τεράστια διαφορά!

Αν όμως η επιθυμία σας για ένα ταίρι πηγάζει από την λαχτάρα σας να μοιραστείτε την ζωή σας με κάποιον άλλον, να δώσετε και να πάρετε όμορφες εμπειρίες και στιγμές και οι δύο μαζί να κάνετε ο ένας του άλλου την ζωή πιο όμορφη, πιο απολαυστική και μέσα από τη σχέση σας να εξελίσσεστε, τότε είστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο!

Κρατήστε λοιπόν αυτό το πρώτο σημείο: θέλετε την σχέση από ανάγκη ή από επιθυμία;

Και έρχομαι στο δεύτερο σημαντικό σημείο: πώς το θέλετε αυτό το ταίρι; Συνήθως ακούω από τις γυναίκες λίστες του τύπου να είναι όμορφος, έξυπνος, δημιουργημένος, να έχει πολλά λεφτά, να είναι τρυφερός, να μου δίνει προσοχή, να είναι και εραστής, και φιλαράκι, και μπαμπάς και όλα. Επίσης, ακούω από τους άντρες να θέλουν την γυναίκα να είναι κούκλα, κομψή, καλή νοικοκυρά, να έχει χρήματα, αλλά να είναι και χαμηλών τόνων, να μη μιλάει πολύ, να μένει στο σπίτι όταν εκείνοι βγαίνουν με τους φίλους τους και πολλά άλλα.

Εδώ θα πω: μισό λεπτό κορίτσια και αγόρια: μήπως βάζετε πολλά; Μήπως ζητάτε από κάποιον άνθρωπο να είναι όλα όσα εσείς θα θέλατε να είστε και περιμένετε από αυτόν ή αυτήν να σας τα χαρίσει; Θα σας πάω λοιπόν σε κάτι που ίσως να μην είχατε σκεφτεί: η μεγάλη αλήθεια είναι πως δεν έλκουμε αυτό που θέλουμε, έλκουμε αυτό που είμαστε!

Επομένως, αν θέλετε κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά από το ιδανικό σας ταίρι, θα χρειαστεί να τα καλλιεργήσετε και να τα είστε πρώτα εσείς για να προσελκύσετε κάποιον άλλον που θα τα έχει. Και κυρίως, να φροντίσετε να είστε ερωτεύσιμοι: όπως έχω γράψει και στο βιβλίο μου, αναρωτηθείτε: «εγώ, αν με συναντούσα, θα με ερωτευόμουν;» Και ξεκινήστε να ψάχνετε το ταίρι σας ή να βελτιώνετε τη σχέση σας αφού πείτε στον εαυτό σας ένα μεγάλο, ειλικρινό «ναι» σ’ αυτή την ερώτηση.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Η μητρότητα χωρίς φίλτρα: Τι χάνεις και τι κερδίζεις

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη συζητούν για το τι σημαίνει πραγματικά να γίνεσαι μητέρακαι για τις πολλές αλλαγές που φέρνει η μητρότητα στη ζωή μιας γυναίκας. Συζητούν για τις θυσίες και τις απώλειες που βιώνει μια μητέρα, από την προσωπική ελευθερία και τις φιλίες μέχρι τον χρόνο για τον εαυτό της. Παράλληλα, όμως, αναδεικνύουν και τα...

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κούρτογλου | Αντιμετωπίζοντας την κριτική των άλλων

Αλήθεια, όταν ακούτε την λέξη «κριτική» πώς αισθάνεστε; Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι αισθάνεστε δυσάρεστα! Θα συμφωνήσω, γιατί ούτε εμένα μου αρέσει η έννοια της κριτικής, και θα διαχωρίσω τρεις έννοιες που προκύπτουν από την ίδια την λέξη:Κριτική σημαίνει κρίνω, δικάζω και βγάζω ένα αποτέλεσμα που απλά εκφράζει την άποψη και την οπτική κάποιου, χωρίς να δίνει κάτι χρήσιμο.Αξιολόγηση...

Business & Marketing Tips | Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...