podlist.gr

Business & Marketing Tips | Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι σημαίνει για τα brands η ανάγκη για real-time ανταπόκριση και 100% ψηφιακή παρουσία; Και γιατί το βίντεο είναι πια το ισχυρότερο μέσο επιρροής; Σε αυτό το επεισόδιο εξηγούμε πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας σε μια γενιά που ήδη επηρεάζει τις αγορές — και δεν περιμένει κανέναν να την καταλάβει.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Διάσημα εγκλήματα | Το κτήνος του Ρούπερσβιλ: Η τετραπλή δολοφονία που σόκαρε την Ελβετία

Στις 21 Δεκεμβρίου 2015, ένα ήσυχο χωριό της Ελβετίας συγκλονίστηκε από μια φρικιαστική τετραπλή δολοφονία. Η Κάρλα Σάουερ-Φραϊμπουργκχάους, οι δύο γιοι της και η κοπέλα του μεγαλύτερου γιου της βρέθηκαν νεκροί μέσα στο σπίτι τους στο Ρούπερσβιλ, θύματα ενός προμελετημένου εγκλήματος. Ο δράστης, Τόμας Νικ, φοιτητής και προπονητής ποδοσφαίρου νέων, μπήκε στο σπίτι υποδυόμενος σχολικό ψυχολόγο,...

Ζήσε με αγάπη | Αυθορμητισμός, παρορμητισμός, αυθεντικότητα: Πώς να τα ξεχωρίσετε

Αυθορμητισμός, παρορμητισμός, αυθεντικότητα: Πώς να τα ξεχωρίσετε Στις ανθρώπινες συμπεριφορές, επικοινωνία και σχέσεις, υπάρχουν τρεις έννοιες που συχνά συγχέονται: ο αυθορμητισμός, ο παρορμητισμός και η αυθεντικότητα. Είναι έννοιες που μπορεί να μοιάζουν, αλλά στην πράξη εκδηλώνονται με διαφορετικό τρόπο, σημαίνουν διαφορετικά πράγματα, και έχουν πολύ διαφορετικά αποτελέσματα στις σχέσεις...

40+ | Τι σημαίνει πολυτέλεια για σένα;

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου τους podcast, η Μανίνα Ζουμπουλάκη και η Ελένη Ψυχούλη μιλούν για την έννοια της πολυτέλειας σήμερα, η οποία έχει μετατοπιστεί από τα υλικά αγαθά σε πιο προσωπικές και καθημερινές απολαύσεις. Η πολυτέλεια δεν είναι πλέον μόνο το ακριβό αυτοκίνητο ή η χλιδή, αλλά η δυνατότητα να έχεις χρόνο για τον εαυτό σου, η ηρεμία του μυαλού, η οικονομική ανεξαρτησία, η...