podlist.gr

Διάσημα εγκλήματα | Δήμητρα Βούλγαρη, η Μαύρη Χήρα της Κοιλάδας

Στις 8 Δεκεμβρίου 2014, ο ναυτικός Θανάσης Λάμπρου βρέθηκε νεκρός από δύο σφαίρες στην αυλή ενός φίλου, στην Κοιλάδα Αργολίδας. Αρχικά τα στοιχεία έδειχναν αυτοκτονία, όμως η ιατροδικαστική εξέταση έδειξε ότι το θύμα είχε δεχθεί δύο σφαίρες και η σύζυγός του Δήμητρα Βούλγαρηεπέμενε ότι πρόκειται για δολοφονία και πίεζε τις αρχές να διαλευκάνουν το έγκλημα. Τελικά, το καλοκαίρι του 2015 η «Μαύρη Χήρα της Κοιλάδας», όπως αποκάλεσαν τη Βούλγαρη, ομολόγησε ότι σκότωσε τον σύζυγό της, ωστόσο έσπευσε να ακυρώσει την ομολογία υποστηρίζοντας ότι αποσπάστηκε υπό έντονες πιέσεις, χωρίς καν να έχει υπογράψει την κατάθεση. Στη δίκη, περιγράφηκε από την εισαγγελέα ως «ψυχρή, εγωπαθής και φιλάργυρη».

Συντελεστές
Έρευνα - Κείμενο: Μιμή Φιλιππίδη
Αφήγηση, Sound design, Ηχοληψία: Δάφνη Γερογιάννη

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Ατελοφοβία: Ο φόβος να μην είμαι αρκετός

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξεκινούν τίποτα αν δεν είναι σίγουροι πως θα το κάνουν τέλεια. Άλλοι που διορθώνουν ξανά και ξανά το παραμικρό, ώσπου χάνουν τη χαρά της δημιουργίας. Και κάποιοι που μένουν ακίνητοι — όχι από τεμπελιά, αλλά από φόβο. Φόβο μήπως φανούν ατελείς.Σε αυτό το επεισόδιο των Αληθειών, η Σουζάνα Παπαφάγου ανοίγει μια βαθιά συζήτηση για την ατελοφοβία, τον φόβο της ατέλειας και...

Business & Marketing Tips | Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...