podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Health bites - Αστερία Σταματάκη | Τι είναι το σπλαχνικό λίπος και πώς μπορούμε να το μειώσουμε

Το σπλαχνικό λίπος είναι το λίπος που βρίσκεται στην περιοχή της κοιλιάς μεταξύ των ζωτικών μας οργάνων όπως είναι το ήπαρ, το στομάχι και άλλα εσωτερικά όργανα.

Η ύπαρξη του σπλαχνικού λίπους είναι σημαντική καθώς προστατεύει τα όργανα αλλά και επειδή λειτουργεί ως ενδοκρινες όργανο.

Σε περιπτώσεις όμως που τα επίπεδα του σπλαχνικού λίπους είναι ιδιαίτερα αυξημένα , παρατηρούνται αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης για καρδιαγγειακά νοσήματα, διαβήτη τύπου 2, εγκεφαλικά επεισόδια, υπεριλιπιδαιμίες, νόσο του Αλτσχάιμερ αλλά και κάποιες μορφές καρκίνου, όπως ο καρκίνος του μαστού.

Στο 33o επεισόδιο του Podcast Health Bites αναλύουμε τι είναι το σπλαχνικό λίπος και δίνουμε συμβουλές για τη μείωσή του.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Τα βιβλία της ελευθερίας | Μπενζαμέν Κονστάν: Η ελευθερία των αρχαίων και των νεωτέρων

Τι σημαίνει να είσαι ελεύθερος; Να συμμετέχεις στη λήψη αποφάσεων, όπως οι αρχαίοι πολίτες των πόλεων-κρατών; Ή να έχεις τον δικό σου ιδιωτικό χώρο, όπου κανείς δεν μπορεί να σε ελέγχει;Το 1819, ο Μπενζαμέν Κονστάν κάνει μια διάλεξη στο Παρίσι και αλλάζει για πάντα τον τρόπο που βλέπουμε την ελευθερία. Ξεχωρίζει την πολιτική ελευθερία των αρχαίων από την προσωπική ελευθερία των νεωτέρων. Και...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Γιατί αγχωνόμαστε χωρίς λόγο

Ξυπνάτε ένα πρωί και κάτι δεν πάει καλά. Η καρδιά σας χτυπά πιο γρήγορα, το στήθος βαραίνει κι ένα αίσθημα ανησυχίας απλώνεται χωρίς προειδοποίηση. Δεν έχει συμβεί τίποτα. Κι όμως, το σώμα σας συμπεριφέρεται σαν να κινδυνεύει.Στο επεισόδιο αυτό, η Σουζάνα Παπαφάγου, Κλινική Αναπτυξιακή Ψυχολόγος και Ψυχοθεραπεύτρια, εξηγεί με απλό αλλά επιστημονικά ακριβή τρόπο τι συμβαίνει όταν βιώνουμε άγχος...

Business & Marketing Tips | Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει

Στο 181ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει», συζητάμε για τις micromoments — τις μικρές εκείνες στιγμές που όμως καθορίζουν μεγάλες αποφάσεις αγοράς. Πότε και πώς ψάχνει ο πελάτης σας για πληροφορίες; Τι κάνει όταν θέλει να μάθει, να πάει, να κάνει ή να αγοράσει; Και το πιο σημαντικό: πού βρίσκεστε εσείς εκείνη τη...