podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

Μαρία Ευθυμίου - Μιλώντας για την Ιστορία στην εγγονή μου, Δάφνη | Βρετανική και Ολλανδική Εταιρεία Ανατολικών Ινδιών

Η Ιστορία όπως θα θέλαμε να την ακούσουμε. Η Μαρία Ευθυμίου με την πολύχρονη πείρα διδασκαλίας οργανώνει τη διήγηση της παγκόσμιας ιστορίας από την αρχή μέχρι τις μέρες μας, σε ένα ηχητικό ταξίδι που θα θέλαμε όλοι να ακούσουμε και όχι μόνο τα παιδιά μας.

Ο κόσμος και η Ελλάδα, η εξέλιξη του ανθρώπου και το θαυμαστό του ταξίδι στον χρόνο ξετυλίγεται μέσα από τις ερωτήσεις του δημοσιογράφου και συγγραφέα Μάκη Πρoβατά και τη μαγευτική διήγηση της Μαρίας Ευθυμίου. 

Ακούστε το 9ο επεισόδιο του Podcast «Μιλώντας για την Ιστορία στην εγγονή μου Δάφνη» για τη «Βρετανική και Ολλανδική Εταιρεία Ανατολικών Ινδιών»

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/760609-podcast-maria-eythymioy-milontas-gia-tin-istoria-stin-eggoni-moy-dafni

Περισσότερα επεισόδια

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Ατελοφοβία: Ο φόβος να μην είμαι αρκετός

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξεκινούν τίποτα αν δεν είναι σίγουροι πως θα το κάνουν τέλεια. Άλλοι που διορθώνουν ξανά και ξανά το παραμικρό, ώσπου χάνουν τη χαρά της δημιουργίας. Και κάποιοι που μένουν ακίνητοι — όχι από τεμπελιά, αλλά από φόβο. Φόβο μήπως φανούν ατελείς.Σε αυτό το επεισόδιο των Αληθειών, η Σουζάνα Παπαφάγου ανοίγει μια βαθιά συζήτηση για την ατελοφοβία, τον φόβο της ατέλειας και...

Business & Marketing Tips | Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...