podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

The CSR experts - WinWin | Κορίνα Αντωνιάδου (Flax)

Στο 3ο επεισόδιο του podcast The CSR Experts αναζητάμε και συζητάμε την αυθεντικότητα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη μαζί με την Κορίνα Αντωνιάδου, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ της Flax. Μια εταιρεία με το σεβασμό του περιβάλλοντος στο DNA της, η οποία μάλιστα συνεργάζεται με την ΜΚΟ All for blue. 

Πώς η εταιρική κοινωνική ευθύνη εκφράζεται και υλοποιείται σε μια μικρή ελληνική επιχείρηση; Πώς βρίσκεις το purpose σου ως εταιρεία; Πόσο σημαντικό είναι η κοινωνική δράση μιας εταιρείας να είναι συνυφασμένη με το σκοπό δημιουργίας της; Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις στις οποίες επιχειρούμε να δώσουμε απαντήσεις...

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/760496-podcast-csr-experts-winwin-korina-antoniadoy-flax

Περισσότερα επεισόδια

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Ατελοφοβία: Ο φόβος να μην είμαι αρκετός

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξεκινούν τίποτα αν δεν είναι σίγουροι πως θα το κάνουν τέλεια. Άλλοι που διορθώνουν ξανά και ξανά το παραμικρό, ώσπου χάνουν τη χαρά της δημιουργίας. Και κάποιοι που μένουν ακίνητοι — όχι από τεμπελιά, αλλά από φόβο. Φόβο μήπως φανούν ατελείς.Σε αυτό το επεισόδιο των Αληθειών, η Σουζάνα Παπαφάγου ανοίγει μια βαθιά συζήτηση για την ατελοφοβία, τον φόβο της ατέλειας και...

Business & Marketing Tips | Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...