podlist.gr

ATHENS VOICE Podcast
ATHENS VOICE Podcast

ΣΤΡΙΠ/ΤΙΖ: Justice League εναντίον Suicide Squad

Αυτή την εβδομάδα ο Γιώργος Φλωράκης και ο Δημήτρης Αθανασιάδης διαβάζουν ξανά το βιβλίο «Γυρίστε Τον Γαλαξία Με Ωτο Στοπ» του Douglas Adams που κυκλοφόρησε αρχικά από τις εκδόσεις Ars Longa και σήμερα κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Φανταστικός Κόσμος σε μετάφραση Δημήτρη Αρβανίτη, ξεφυλλίζουν το graphic novel «Justice League εναντίον Suicide Squad» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Anubis, διαβάζουν τον τόμο «Το Κύμα Μέσα Στο Μυαλό – Κείμενα για τη Γραφή, την Ανάγνωση και τη Φαντασία» της Ursula Kroeber Le Guin, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στάσει Εκπίπτοντες, και μαθαίνουν περισσότερα για το κινηματογραφικό reboot της ταινίας Blade. 

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/713247_podcast-strip/tiz-justice-league-enantion-suicide-squad

Περισσότερα επεισόδια

40+ | Η μητρότητα χωρίς φίλτρα: Τι χάνεις και τι κερδίζεις

Στο νέο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, Μανίνα Ζουμπουλάκη και Ελένη Ψυχούλη συζητούν για το τι σημαίνει πραγματικά να γίνεσαι μητέρακαι για τις πολλές αλλαγές που φέρνει η μητρότητα στη ζωή μιας γυναίκας. Συζητούν για τις θυσίες και τις απώλειες που βιώνει μια μητέρα, από την προσωπική ελευθερία και τις φιλίες μέχρι τον χρόνο για τον εαυτό της. Παράλληλα, όμως, αναδεικνύουν και τα...

Ζήσε με αγάπη με την Ξένια Κούρτογλου | Αντιμετωπίζοντας την κριτική των άλλων

Αλήθεια, όταν ακούτε την λέξη «κριτική» πώς αισθάνεστε; Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι αισθάνεστε δυσάρεστα! Θα συμφωνήσω, γιατί ούτε εμένα μου αρέσει η έννοια της κριτικής, και θα διαχωρίσω τρεις έννοιες που προκύπτουν από την ίδια την λέξη:Κριτική σημαίνει κρίνω, δικάζω και βγάζω ένα αποτέλεσμα που απλά εκφράζει την άποψη και την οπτική κάποιου, χωρίς να δίνει κάτι χρήσιμο.Αξιολόγηση...

Business & Marketing Tips | Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...