podlist.gr

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του δείξεις τι χάνει αντί για τι κερδίζει; Και πώς το να ξεκινήσεις με την υψηλότερη τιμή μπορεί να σε βοηθήσει να πουλήσεις περισσότερα; Αναλύουμε τρεις απρόσμενα αποτελεσματικές τακτικές πώλησης που βασίζονται σε έρευνες της συμπεριφορικής ψυχολογίας και τις εφαρμόζουμε στην πράξη, με χιούμορ και ρεαλισμό. Αν θέλετε να βλέπετε περισσότερα “SOLD!” στην επαγγελματική σας καθημερινότητα, αυτό το επεισόδιο είναι για εσάς.

Περισσότερα επεισόδια

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...

Ξεκλειδώστε ξανά την έμπνευση

Στο 175ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ξεκλειδώστε ξανά την έμπνευση», συζητάμε για ένα από τα πιο ανθρώπινα — και ταυτόχρονα κρίσιμα — ζητήματα για κάθε επιχειρηματία: τη στιγμή που χάνεται η έμπνευση. Συγκεκριμένα θα δούμε: Τι κάνουμε όταν η επιχείρηση περνά κρίση και μαζί της και η ψυχολογία μας; Πώς μπορούμε να ανακτήσουμε την εσωτερική μας φλόγα...

Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...