podlist.gr

Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Στο 172ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ», συζητάμε γιατί, παρά τη φαινομενική πολυπλοκότητά του, το μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι ένας κόσμος μόνο για ειδικούς. Ειδικά σήμερα, που ο κάθε επιχειρηματίας καλείται να κινείται σε έναν ψηφιακό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, η κατανόηση των βασικών αρχών είναι πιο κρίσιμη από ποτέ. Ποιο είναι το κοινό σας και γιατί δεν είναι “όλοι”; Τι σημαίνει να “δείχνει” το brand σας αξιόπιστο; Γιατί δεν έχει νόημα να κάνετε διαφήμιση χωρίς στόχους; Από τη δημιουργία σχέσεων με πελάτες, μέχρι την επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, των εργαλείων και των καναλιών επικοινωνίας, αυτό το επεισόδιο είναι μια απαραίτητη υπενθύμιση – όχι για αρχάριους, αλλά για σοβαρούς επαγγελματίες που θέλουν να χτίσουν κάτι με διάρκεια και νόημα.

Περισσότερα επεισόδια

Ο δρόμος για την επιχειρηματική «κόλαση» είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις

Στο 171o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο δρόμος για την επιχειρηματική “κόλαση” είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις », συζητάμε τις πιο συνηθισμένες «καλές προθέσεις» που οδηγούν τις startups και τις μικρές επιχειρήσεις σε αδιέξοδο. Από την παρόρμηση για προβολή χωρίς στρατηγικό πλάνο, μέχρι την πρόωρη στελέχωση ή την υπερβολική οικονομία στα...

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση

Στο 170ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση», συζητάμε γιατί η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση – μικρή ή μεγάλη. Από τις οικονομικές αναταράξεις και τις τεχνολογικές ανατροπές, μέχρι τις φυσικές καταστροφές και τις κρίσεις φήμης, καμία εταιρεία δεν είναι...

Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ;

Στο 169ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; » συζητάμε για το πώς η επιλογή λάθος ανθρώπου μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά και πώς οι σωστές ερωτήσεις – για στρατηγική, brand positioning, customer journey, ψηφιακά κανάλια και εργαλεία μάρκετινγκ – θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τον αληθινό επαγγελματία του...