podlist.gr

Χτίστε αυθεντικούς δεσμούς με τους πελάτες σας

Στο 158ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Χτίστε αυθεντικούς δεσμούς με τους πελάτες σας» θα μιλήσουμε για τα social media και τις ανθρώπινες σχέσεις.

Ως επιχειρηματίας έχετε αγκαλιάσει τις νέες τεχνολογίες και τα social media. Στο κινητό σας, μία μικρή συσκευή, με μήκος λίγων εκατοστών και βάρος ελαχίστων γραμμαρίων, έχετε συγκεντρωμένη δύναμη επικοινωνίας που μέχρι πριν λίγα χρόνια υπήρχε μόνο σε βιβλία προχωρημένης επιστημονικής φαντασίας.

Σας είναι πλέον εύκολο, με ένα σας μόνο post από τις διακοπές σας στα εξωτικά Γκαλαπάγκος, να δείτε εκατοντάδες ή και χιλιάδες χρήστες να συρρέουν αμέσως στον λογαριασμό σας στο Instagram για να δουν την προσφορά σας. Χάρη στα social media, η σχέση σας με τους πελάτες σας έχει γίνει πιο εύκολη από ποτέ.

Είναι όμως αυθεντική; Ακούστε σε αυτό το podcast τη σημασία των αυθεντικών δεσμών με τους πελάτες σας και πώς η απλή χρήση των social media [απλά] δεν αρκεί.

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...