podlist.gr

Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding

Στο 159ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding» θα μιλήσουμε για το branding, κυρίως στις startups.

Στο πλαίσιο της δουλειάς μου, συχνά συναναστρέφομαι —και σε αρκετές περιπτώσεις συμβουλεύω— ανθρώπους που ξεκινούν τις δικές τους startup. Υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που τους διακρίνουν σχεδόν πάντα: ένας αφοπλιστικός ενθουσιασμός για το project τους και η ακλόνητη βεβαιότητα ότι έχουν ανακαλύψει το επόμενο μεγάλο πράγμα.

Οι περισσότεροι founders μπορούν να αναλύουν επί ώρες την ιδέα τους — αν τους αφήσεις, ο καφές θα γίνει δείπνο και το δείπνο ίσως καταλήξει σε μεταμεσονύκτια συζήτηση με… πατσά. Είναι σίγουροι ότι έχουν “κλειδώσει” την αγορά, ότι έχουν σκεφτεί όλες τις πιθανές γωνίες του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους και νιώθουν απόλυτα προετοιμασμένοι.

Μόνο που συχνά ξεχνούν κάτι κρίσιμο: το branding. Η ταυτότητα της ιδέας τους. Η πρόβλεψη για το πώς θα «μιλήσει» το προϊόν στην αγορά. Το τι θα μείνει στον κόσμο, πέρα από τα specs.

Το branding δεν είναι κάτι που έρχεται στο τέλος. Είναι μια στρατηγική αρχή. Και γι’ αυτό, ακόμη κι αν χτίζετε το επόμενο big thing, ακούστε αυτό το podcast. Θα σας βοηθήσει να το κάνετε με μεγαλύτερη επίγνωση.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/athens-voice152/episodes/branding-e3a8spn

Περισσότερα επεισόδια

Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια

Στο 185ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια» μιλάμε για την πραγματική αξία των μετρήσεων στον ψηφιακό κόσμο.Στην εποχή των clicks, των followers και των views, τα νούμερα υπόσχονται θαύματα, αλλά δεν λένε πάντα την αλήθεια. Από τα «εγγυημένα likes» μέχρι τα «εκατομμύρια impressions», το marketing έχει γεμίσει με δείκτες...

Όταν υπεραναλύεις, παραλύεις

Στο 185ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Όταν υπεραναλύεις, παραλύεις» μιλάμε για το φαινόμενο της υπερανάλυσης — εκείνη τη νοητική παγίδα που κάνει τους επιχειρηματίες να σκέφτονται πολύ και να δρουν λίγο.Όπως και στην κλασική ταινία «Analyze This», η υπερανάλυση μπορεί να οδηγήσει όχι σε ξεσπάσματα, αλλά σε παράλυση: χαμένες ευκαιρίες, αδράνεια και φόβο...

5 δεξιότητες πώλησης βγαλμένες από την ψυχολογία

Στο 184o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 δεξιότητες πώλησης, βγαλμένες από την ψυχολογία», μιλάμε για τις ψυχολογικές αρχές που κρύβονται πίσω από κάθε επιτυχημένη πώληση.Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινησύνδεση.Από τη δύναμη της πρώτης φράσης, μέχρι την αξία της σιωπής και την ικανότητα...