podlist.gr

Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding

Στο 159ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding» θα μιλήσουμε για το branding, κυρίως στις startups.

Στο πλαίσιο της δουλειάς μου, συχνά συναναστρέφομαι —και σε αρκετές περιπτώσεις συμβουλεύω— ανθρώπους που ξεκινούν τις δικές τους startup. Υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που τους διακρίνουν σχεδόν πάντα: ένας αφοπλιστικός ενθουσιασμός για το project τους και η ακλόνητη βεβαιότητα ότι έχουν ανακαλύψει το επόμενο μεγάλο πράγμα.

Οι περισσότεροι founders μπορούν να αναλύουν επί ώρες την ιδέα τους — αν τους αφήσεις, ο καφές θα γίνει δείπνο και το δείπνο ίσως καταλήξει σε μεταμεσονύκτια συζήτηση με… πατσά. Είναι σίγουροι ότι έχουν “κλειδώσει” την αγορά, ότι έχουν σκεφτεί όλες τις πιθανές γωνίες του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους και νιώθουν απόλυτα προετοιμασμένοι.

Μόνο που συχνά ξεχνούν κάτι κρίσιμο: το branding. Η ταυτότητα της ιδέας τους. Η πρόβλεψη για το πώς θα «μιλήσει» το προϊόν στην αγορά. Το τι θα μείνει στον κόσμο, πέρα από τα specs.

Το branding δεν είναι κάτι που έρχεται στο τέλος. Είναι μια στρατηγική αρχή. Και γι’ αυτό, ακόμη κι αν χτίζετε το επόμενο big thing, ακούστε αυτό το podcast. Θα σας βοηθήσει να το κάνετε με μεγαλύτερη επίγνωση.

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...