CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν
Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την προσωποποίηση, γιατί το Spotify Wrapped έγινε case study εμπειρίας, και γιατί το Omnichannel integration είναι το κλειδί για κάθε επιχείρηση.
Το CX δεν είναι μόδα, είναι η βάση του σύγχρονου επιχειρείν.
