podlist.gr

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.

Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails με απαρχαιωμένες πληροφορίες — όλα αυτά υπονομεύουν την αξιοπιστία ενός brand.

Το online branding δεν είναι κάτι που φτιάχνεις μία φορά και τελείωσες. Είναι μια συνεχής διαδικασία ανανέωσης, για να παραμένει ζωντανό, σχετικό και επαγγελματικό. Στο επεισόδιο αυτό αναλύουμε τα πιο συνηθισμένα λάθη και δίνουμε τα βασικά βήματα ώστε η επιχείρησή σας να μην πιαστεί ποτέ «αδιάβαστη».

Περισσότερα επεισόδια

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...

Ξεκλειδώστε ξανά την έμπνευση

Στο 175ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ξεκλειδώστε ξανά την έμπνευση», συζητάμε για ένα από τα πιο ανθρώπινα — και ταυτόχρονα κρίσιμα — ζητήματα για κάθε επιχειρηματία: τη στιγμή που χάνεται η έμπνευση. Συγκεκριμένα θα δούμε: Τι κάνουμε όταν η επιχείρηση περνά κρίση και μαζί της και η ψυχολογία μας; Πώς μπορούμε να ανακτήσουμε την εσωτερική μας φλόγα...

Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...