podlist.gr

Γιατί δυσκολεύεστε τόσο πολύ να βρείτε προσωπικό

Tα podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα είναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.

Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας κάθε εβδομάδα θα αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας έχει 20 χρόνια εμπειρίας στο μάρκετινγκ και στη συμβουλευτική μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων & επαγγελματιών, είναι πιστοποιημένος για τα τυπικά προσόντα και τις δεξιότητες συμβουλευτικής από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος, έχει βραβευτεί ως Best Marketing Consultant στα βραβεία Franchise το 2019 & το 2021 και επιμελείται και παρουσιάζει εδώ και 7 χρόνια την τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice που μεταδίδεται από 11 περιφερειακούς σταθμούς.

Στο 125ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ουδείς αναντικατάστατος (εργοδότης)» θα βρείτε απαντήσεις στο γιατί δυσκολεύεστε ΤΟΣΟ πολύ να βρείτε προσωπικό σήμερα!

Περισσότερα επεισόδια

6 all time classic επιχειρηματικοί στόχοι

Στο 128ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «6 all time classic επιχειρηματικοί στόχοι» θα ακούσετε με ποιους στόχους προτείνεται να μηδενίζετε το κοντέρ και να επανέρχεστε με όρεξη και ενέργεια στον «στίβο» της επιχειρηματικής καθημερινότητας.

Αν η επιχείρηση είναι ο εκδότης, τότε ο πελάτης είναι ο αρχισυντάκτης

Στο 127ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Αν η επιχείρηση είναι ο εκδότης, τότε ο πελάτης είναι ο αρχισυντάκτης» θα ακούσετε πώς διαμορφώνεται σήμερα το περιβάλλον επικοινωνίας επιχειρήσεων και πελατών - χρηστών του διαδικτύου!

3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη

Στο 126ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη» θα ακούσετε 3 τεχνικές για την αύξηση της πιστότητας των πελατών. Στο σημερινό περιβάλλον όπου ο πελάτης δεν είναι απλά βασιλιάς, αλλά «βασιλιάς των βασιλέων», υπάρχουν κάποιες τεχνικές που μπορούν να αυξήσουν την πιστότητα και να μειώσουν το churn rate («ποσοστό αποχώρησης», οι...