podlist.gr

Γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά

Στο 139ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Δείτε γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά» αναλύουμε τις αλληλεπιδράσεις και τις συζητήσεις σχετικά με μια επιχείρηση, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τη φήμη της, που συμβαίνουν σε διάφορες πλατφόρμες. «Σκέπτομαι άρα υπάρχω» έλεγε ο Καρτέσιος. «Συζητιέμαι άρα υπάρχω» διατείνεται ο σύγχρονος επιχειρηματίας και έχει δίκιο. Σε μία εποχή που το brand building και το story telling είναι το άλφα, τα brand conversations είναι το ωμέγα. Είναι ο στόχος, το όραμα, ο προορισμός που θα δημιουργήσει φήμη, εικόνα και έσοδο. Ακούστε ποια brand conversations υπάρχουν και πώς μπορείτε να τα αυξήσετε και να τα ενισχύσετε.

Περισσότερα επεισόδια

4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει

Στο 156ο podcast της στήλης «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα με τίτλο «4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει» θα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: το μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά δυνατό εργαλείο — αλλά δεν κάνει θαύματα. Με απλό και παραστατικό τρόπο θα πούμε τι δεν μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ, όσο καλά σχεδιασμένο και αν είναι!

4 κανόνες για να αποφύγετε τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο

Στο 155ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τον Θέμη Σαραντάενα, με τίτλο «4 κανόνες για να αποφύγετε τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο» θα μιλήσουμε τις εντάσεις στο εργασιακό περιβάλλον. Θυμηθείτε όμως πως στο σύγχρονο επιχειρείν των τρελών ρυθμών και του ολοκληρωτικού υπαρξιακού άγχους, οι συγκρούσεις είναι πλέον περισσότερες από ποτέ. Για αυτό, είναι...

Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών

Στο 154ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών» θα μιλήσουμε για το πότε πρέπει να πατήσετε pause στην επιχειρηματική σας καθημερινότητα.Όταν έρχεται η ώρα να παρθούν αποφάσεις στο μάρκετινγκ, οι προσεγγίσεις ποικίλλουν. Ορισμένες εταιρείες – με κορυφαίο παράδειγμα κολοσσούς όπως η Procter & Gamble – λειτουργούν...