podlist.gr

Γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά

Στο 139ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Δείτε γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά» αναλύουμε τις αλληλεπιδράσεις και τις συζητήσεις σχετικά με μια επιχείρηση, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τη φήμη της, που συμβαίνουν σε διάφορες πλατφόρμες. «Σκέπτομαι άρα υπάρχω» έλεγε ο Καρτέσιος. «Συζητιέμαι άρα υπάρχω» διατείνεται ο σύγχρονος επιχειρηματίας και έχει δίκιο. Σε μία εποχή που το brand building και το story telling είναι το άλφα, τα brand conversations είναι το ωμέγα. Είναι ο στόχος, το όραμα, ο προορισμός που θα δημιουργήσει φήμη, εικόνα και έσοδο. Ακούστε ποια brand conversations υπάρχουν και πώς μπορείτε να τα αυξήσετε και να τα ενισχύσετε.

Περισσότερα επεισόδια

Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα

Στο 165ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα» θα εξηγήσουμε πώς η «αόρατη συσκευασία» της ενσυναίσθησης ενισχύει τα επιχειρηματικά κείμενα και τη σχέση με τον πελάτη. Γνωρίστε 7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική.

Κείμενα γραμμένα από AI. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;

Στο 164ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Κείμενα γραμμένα από ΑΙ. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;» βάζουμε στο μικροσκόπιο τα κείμενα που παράγονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη. Είναι χρήσιμα εργαλεία ή απειλή για τη δημιουργικότητα; Πού πραγματικά ωφελούν και πού… μας αποξενώνουν; Και ποια είναι η «χρυσή τομή» ανάμεσα στην παραγωγικότητα και την...

Τεχνητή νοημοσύνη: Οι πιο συχνές παγίδες για τις επιχειρήσεις

Στο 163ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «πΑΙδικές ασθένειες» μιλάμε για τις πρώτες… αστοχίες του ενθουσιασμού. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι hype. Είναι εργαλείο με τεράστια δυναμική — αλλά και με αρκετά ρίσκα όταν δεν χρησιμοποιείται σωστά. Σε αυτό το podcast, ξεχωρίζουμε τη στρατηγική από το gimmick, την πραγματική αξία από τον εντυπωσιασμό, και...