podlist.gr

Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές;

podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα είναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.

Στο 140ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές;» θα μιλήσουμε για κάτι λίγο διαφορετικό: για το πώς σκέφτεται και αισθάνεται ο καταναλωτής την περίοδο των γιορτών. Ποια είναι τα συναισθήματά του; Ποιες σκέψεις τον οδηγούν στις επιλογές που κάνει; Αν κατανοήσετε αυτά τα πράγματα, τότε δεν θα χρειαστεί να πιέσετε καμία πώληση. Θα είστε ήδη εκεί, στο μυαλό του και στην καρδιά του.

Περισσότερα επεισόδια

Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα

Στο 165ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα» θα εξηγήσουμε πώς η «αόρατη συσκευασία» της ενσυναίσθησης ενισχύει τα επιχειρηματικά κείμενα και τη σχέση με τον πελάτη. Γνωρίστε 7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική.

Κείμενα γραμμένα από AI. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;

Στο 164ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Κείμενα γραμμένα από ΑΙ. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;» βάζουμε στο μικροσκόπιο τα κείμενα που παράγονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη. Είναι χρήσιμα εργαλεία ή απειλή για τη δημιουργικότητα; Πού πραγματικά ωφελούν και πού… μας αποξενώνουν; Και ποια είναι η «χρυσή τομή» ανάμεσα στην παραγωγικότητα και την...

Τεχνητή νοημοσύνη: Οι πιο συχνές παγίδες για τις επιχειρήσεις

Στο 163ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «πΑΙδικές ασθένειες» μιλάμε για τις πρώτες… αστοχίες του ενθουσιασμού. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι hype. Είναι εργαλείο με τεράστια δυναμική — αλλά και με αρκετά ρίσκα όταν δεν χρησιμοποιείται σωστά. Σε αυτό το podcast, ξεχωρίζουμε τη στρατηγική από το gimmick, την πραγματική αξία από τον εντυπωσιασμό, και...