podlist.gr

Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές;

podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα είναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.

Στο 140ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές;» θα μιλήσουμε για κάτι λίγο διαφορετικό: για το πώς σκέφτεται και αισθάνεται ο καταναλωτής την περίοδο των γιορτών. Ποια είναι τα συναισθήματά του; Ποιες σκέψεις τον οδηγούν στις επιλογές που κάνει; Αν κατανοήσετε αυτά τα πράγματα, τότε δεν θα χρειαστεί να πιέσετε καμία πώληση. Θα είστε ήδη εκεί, στο μυαλό του και στην καρδιά του.

Περισσότερα επεισόδια

4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει

Στο 156ο podcast της στήλης «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα με τίτλο «4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει» θα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: το μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά δυνατό εργαλείο — αλλά δεν κάνει θαύματα. Με απλό και παραστατικό τρόπο θα πούμε τι δεν μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ, όσο καλά σχεδιασμένο και αν είναι!

4 κανόνες για να αποφύγετε τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο

Στο 155ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τον Θέμη Σαραντάενα, με τίτλο «4 κανόνες για να αποφύγετε τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο» θα μιλήσουμε τις εντάσεις στο εργασιακό περιβάλλον. Θυμηθείτε όμως πως στο σύγχρονο επιχειρείν των τρελών ρυθμών και του ολοκληρωτικού υπαρξιακού άγχους, οι συγκρούσεις είναι πλέον περισσότερες από ποτέ. Για αυτό, είναι...

Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών

Στο 154ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών» θα μιλήσουμε για το πότε πρέπει να πατήσετε pause στην επιχειρηματική σας καθημερινότητα.Όταν έρχεται η ώρα να παρθούν αποφάσεις στο μάρκετινγκ, οι προσεγγίσεις ποικίλλουν. Ορισμένες εταιρείες – με κορυφαίο παράδειγμα κολοσσούς όπως η Procter & Gamble – λειτουργούν...