podlist.gr

Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ

Στο 135ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ» θα μιλήσουμε για την Τέιλορ Σουίφτ και την επιχειρηματικότητα. Στη χώρα μας, οι γνώσεις του μέσου επιχειρηματία για την Τέιλορ Σουίφτ εξαρτώνται συνήθως από τον αριθμό και την ηλικία των παιδιών του. Κόρες και γιοι σε εφηβεία και προεφηβεία σημαίνει ότι το οικογενειακό SUV φιλοξενεί μόνιμα playlists με τραγούδια όπως το «Shake It Off» (3,5 δισεκατομμύρια+ προβολές στο YouTube) ή το «Look What You Made Me Do» (μόλις 1,5 δισεκατομμύριο+ αυτό). Ανεξαρτήτως όμως από τον αριθμό των τραγουδιών της Τέιλορ Σουίφτ που γνωρίζετε, υπάρχει μία άλλη πλευρά της καλλιτέχνιδας που είναι καλό να μάθετε: Εκτός από megastar και mega entertainer, η Τέιλορ Σουίφτ είναι και mega entrepreneur. Ακούστε περισσότερο σε αυτό το podcast!

Περισσότερα επεισόδια

Μια ματιά στο τι μας επιφυλάσσει το μέλλον του μάρκετινγκ

Tα podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα είναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας κάθε εβδομάδα θα αναλύει...

Αν έχετε και τα 7, θα κάνετε τη διαφορά

Στο 144ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Αν έχετε και τα 7, θα κάνετε τη διαφορά» μιλάμε για επτά σημάδια Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Εάν τα αναγνωρίσετε στον εαυτό σας και τις πράξεις σας… μπράβο. Είστε φτιαγμένοι για να κάνετε τη διαφορά!

Δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας

Στο 143ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας» θα μιλήσουμε για το τι συμβαίνει όταν οι ανάγκες της επιχείρησης είναι πια τόσο πολλές, τόσο πιεστικές ή τόσο άγνωστες, που δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν εσωτερικά από έναν μόνο άνθρωπο. Τότε ο επιχειρηματίας καλείται να βρει τον δικό του «αντ’ αυτού» του. Πάμε δούμε πώς!