podlist.gr

Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ

Στο 135ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ» θα μιλήσουμε για την Τέιλορ Σουίφτ και την επιχειρηματικότητα. Στη χώρα μας, οι γνώσεις του μέσου επιχειρηματία για την Τέιλορ Σουίφτ εξαρτώνται συνήθως από τον αριθμό και την ηλικία των παιδιών του. Κόρες και γιοι σε εφηβεία και προεφηβεία σημαίνει ότι το οικογενειακό SUV φιλοξενεί μόνιμα playlists με τραγούδια όπως το «Shake It Off» (3,5 δισεκατομμύρια+ προβολές στο YouTube) ή το «Look What You Made Me Do» (μόλις 1,5 δισεκατομμύριο+ αυτό). Ανεξαρτήτως όμως από τον αριθμό των τραγουδιών της Τέιλορ Σουίφτ που γνωρίζετε, υπάρχει μία άλλη πλευρά της καλλιτέχνιδας που είναι καλό να μάθετε: Εκτός από megastar και mega entertainer, η Τέιλορ Σουίφτ είναι και mega entrepreneur. Ακούστε περισσότερο σε αυτό το podcast!

Περισσότερα επεισόδια

Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του...

Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Στο 172ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ», συζητάμε γιατί, παρά τη φαινομενική πολυπλοκότητά του, το μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι ένας κόσμος μόνο για ειδικούς. Ειδικά σήμερα, που ο κάθε επιχειρηματίας καλείται να κινείται σε έναν ψηφιακό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, η κατανόηση των βασικών αρχών...