podlist.gr

Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ

Στο 135ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Μαθήματα επιχειρείν από την Τέιλορ Σουίφτ» θα μιλήσουμε για την Τέιλορ Σουίφτ και την επιχειρηματικότητα. Στη χώρα μας, οι γνώσεις του μέσου επιχειρηματία για την Τέιλορ Σουίφτ εξαρτώνται συνήθως από τον αριθμό και την ηλικία των παιδιών του. Κόρες και γιοι σε εφηβεία και προεφηβεία σημαίνει ότι το οικογενειακό SUV φιλοξενεί μόνιμα playlists με τραγούδια όπως το «Shake It Off» (3,5 δισεκατομμύρια+ προβολές στο YouTube) ή το «Look What You Made Me Do» (μόλις 1,5 δισεκατομμύριο+ αυτό). Ανεξαρτήτως όμως από τον αριθμό των τραγουδιών της Τέιλορ Σουίφτ που γνωρίζετε, υπάρχει μία άλλη πλευρά της καλλιτέχνιδας που είναι καλό να μάθετε: Εκτός από megastar και mega entertainer, η Τέιλορ Σουίφτ είναι και mega entrepreneur. Ακούστε περισσότερο σε αυτό το podcast!

Περισσότερα επεισόδια

Ο δρόμος για την επιχειρηματική «κόλαση» είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις

Στο 171o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο δρόμος για την επιχειρηματική “κόλαση” είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις », συζητάμε τις πιο συνηθισμένες «καλές προθέσεις» που οδηγούν τις startups και τις μικρές επιχειρήσεις σε αδιέξοδο. Από την παρόρμηση για προβολή χωρίς στρατηγικό πλάνο, μέχρι την πρόωρη στελέχωση ή την υπερβολική οικονομία στα...

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση

Στο 170ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση», συζητάμε γιατί η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση – μικρή ή μεγάλη. Από τις οικονομικές αναταράξεις και τις τεχνολογικές ανατροπές, μέχρι τις φυσικές καταστροφές και τις κρίσεις φήμης, καμία εταιρεία δεν είναι...

Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ;

Στο 169ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; » συζητάμε για το πώς η επιλογή λάθος ανθρώπου μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά και πώς οι σωστές ερωτήσεις – για στρατηγική, brand positioning, customer journey, ψηφιακά κανάλια και εργαλεία μάρκετινγκ – θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τον αληθινό επαγγελματία του...