podlist.gr

Σημεία επαφής με τον πελάτη

Στο 134ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Σημεία επαφής!» θα μιλήσουμε για τα σημεία επαφής (touchpoints) στα οποία πρέπει να σας δει ο πελάτης σας για να σας επιλέξει, καθώς και το γιατί δεν υπάρχει ασφαλής μαθηματική φόρμουλα «Χ σημεία = σίγουρος πελάτης». Τα touchpoints (σημεία επαφής) στο μάρκετινγκ ορίζονται ως η κάθε είδους αλληλεπίδραση μεταξύ ενός καταναλωτή και ενός brand. Τα touchpoints μπορεί να είναι φυσικά —όπως για παράδειγμα η είσοδος ενός πελάτη σε ένα κατάστημα και η συνομιλία του με τον πωλητή— ή ψηφιακά. Ας τα γνωρίσουμε!

Περισσότερα επεισόδια

Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα

Στο 165ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα» θα εξηγήσουμε πώς η «αόρατη συσκευασία» της ενσυναίσθησης ενισχύει τα επιχειρηματικά κείμενα και τη σχέση με τον πελάτη. Γνωρίστε 7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική.

Κείμενα γραμμένα από AI. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;

Στο 164ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο«Κείμενα γραμμένα από ΑΙ. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;» βάζουμε στο μικροσκόπιο τα κείμενα που παράγονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη. Είναι χρήσιμα εργαλεία ή απειλή για τη δημιουργικότητα; Πού πραγματικά ωφελούν και πού… μας αποξενώνουν; Και ποια είναι η «χρυσή τομή» ανάμεσα στην παραγωγικότητα και την...

Τεχνητή νοημοσύνη: Οι πιο συχνές παγίδες για τις επιχειρήσεις

Στο 163ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «πΑΙδικές ασθένειες» μιλάμε για τις πρώτες… αστοχίες του ενθουσιασμού. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι hype. Είναι εργαλείο με τεράστια δυναμική — αλλά και με αρκετά ρίσκα όταν δεν χρησιμοποιείται σωστά. Σε αυτό το podcast, ξεχωρίζουμε τη στρατηγική από το gimmick, την πραγματική αξία από τον εντυπωσιασμό, και...