podlist.gr

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση

Στο 170ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση», συζητάμε γιατί η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση – μικρή ή μεγάλη. Από τις οικονομικές αναταράξεις και τις τεχνολογικές ανατροπές, μέχρι τις φυσικές καταστροφές και τις κρίσεις φήμης, καμία εταιρεία δεν είναι απρόσβλητη. Αναλύουμε ποια είναι τα πιο συνηθισμένα είδη κρίσεων, πώς μπορείτε να οργανώσετε ένα σχέδιο προετοιμασίας, γιατί η γρήγορη και ειλικρινής επικοινωνία κάνει τη διαφορά και τι σημαίνει πραγματικά να ηγείσαι σε μια δύσκολη στιγμή. Με απλές, πρακτικές συμβουλές και πραγματικά παραδείγματα, σας βοηθούμε να προετοιμάσετε τον οργανισμό σας για τις δύσκολες στιγμές – πριν αυτές χτυπήσουν την πόρτα σας.

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...