podlist.gr

Ο δρόμος για την επιχειρηματική «κόλαση» είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις

Στο 171o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο δρόμος για την επιχειρηματική “κόλαση” είναι σπαρμένος με καλές προθέσεις », συζητάμε τις πιο συνηθισμένες «καλές προθέσεις» που οδηγούν τις startups και τις μικρές επιχειρήσεις σε αδιέξοδο. Από την παρόρμηση για προβολή χωρίς στρατηγικό πλάνο, μέχρι την πρόωρη στελέχωση ή την υπερβολική οικονομία στα κρίσιμα σημεία, αποδομούμε τις λανθασμένες επιλογές που συχνά ξεκινούν με τις καλύτερες των διαθέσεων. Με χιούμορ αλλά και προειδοποιητική διάθεση, μοιράζομαι πραγματικά παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές για να αποφύγετε τις παγίδες που παραμονεύουν στον δρόμο κάθε νέου επιχειρηματία. Αν ξεκινάτε τώρα ή βρίσκεστε στο «scale-up» στάδιο, αυτό το επεισόδιο είναι must-hear.

Περισσότερα επεισόδια

Γενιά Άλφα: γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη

Στο 174ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωριμία με τη γενιά Άλφα» αναλύουμε γιατί η επόμενη γενιά καταναλωτών δεν μοιάζει με καμία άλλη. Οι γεννημένοι από το 2010 και μετά, δεν γνωρίζουν τον κόσμο χωρίς internet, τεχνητή νοημοσύνη, βίντεο, apps και on-demand εμπειρίες. Πώς μιλάς σε ένα κοινό που περιμένει προσωποποίηση, αμεσότητα και αυθεντικότητα; Τι...

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν

Στο 173ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο « 3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν », συζητάμε για εκείνες τις στρατηγικές που πάνε κόντρα στο ένστικτο αλλά συμφωνούν απόλυτα με την επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Πώς γίνεται να αυξήσεις τις πωλήσεις λέγοντας στον πελάτη ότι δεν χρειάζεται να αγοράσει; Γιατί είναι πιο αποτελεσματικό να του...

Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Στο 172ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Θυμηθείτε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ», συζητάμε γιατί, παρά τη φαινομενική πολυπλοκότητά του, το μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι ένας κόσμος μόνο για ειδικούς. Ειδικά σήμερα, που ο κάθε επιχειρηματίας καλείται να κινείται σε έναν ψηφιακό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, η κατανόηση των βασικών αρχών...