podlist.gr

Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια

Στο 185ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια» μιλάμε για την πραγματική αξία των μετρήσεων στον ψηφιακό κόσμο.

Στην εποχή των clicks, των followers και των views, τα νούμερα υπόσχονται θαύματα, αλλά δεν λένε πάντα την αλήθεια. Από τα «εγγυημένα likes» μέχρι τα «εκατομμύρια impressions», το marketing έχει γεμίσει με δείκτες που εντυπωσιάζουν, χωρίς να αντικατοπτρίζουν την ουσία: την αποτελεσματικότητα.

Στο podcast αυτό ξεκαθαρίζουμε ποιοι αριθμοί έχουν πραγματική σημασία — από το Conversion Rate και το Cost per Acquisition (CPA) μέχρι το Customer Lifetime Value (LTV) και το Engagement Rate.

Γιατί οι αριθμοί που αξίζουν είναι εκείνοι που δείχνουν σχέση, δράση και επανάληψη, όχι απλώς προβολή.

Ένα επεισόδιο που βοηθά τους επαγγελματίες να διαβάζουν πίσω από τα νούμερα — και να βλέπουν την αλήθεια πίσω από τα metrics.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/athens-voice152/episodes/ep-e3bnqm7

Περισσότερα επεισόδια

Όταν υπεραναλύεις, παραλύεις

Στο 185ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Όταν υπεραναλύεις, παραλύεις» μιλάμε για το φαινόμενο της υπερανάλυσης — εκείνη τη νοητική παγίδα που κάνει τους επιχειρηματίες να σκέφτονται πολύ και να δρουν λίγο.Όπως και στην κλασική ταινία «Analyze This», η υπερανάλυση μπορεί να οδηγήσει όχι σε ξεσπάσματα, αλλά σε παράλυση: χαμένες ευκαιρίες, αδράνεια και φόβο...

5 δεξιότητες πώλησης βγαλμένες από την ψυχολογία

Στο 184o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 δεξιότητες πώλησης, βγαλμένες από την ψυχολογία», μιλάμε για τις ψυχολογικές αρχές που κρύβονται πίσω από κάθε επιτυχημένη πώληση.Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινησύνδεση.Από τη δύναμη της πρώτης φράσης, μέχρι την αξία της σιωπής και την ικανότητα...

Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding

Στο 183o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding», μιλάμε για το στοιχείο που δεν περιγράφεται σε κανένα brand manual, αλλά καθορίζει την επιτυχία κάθε επιχείρησης: την εμπιστοσύνη.Γιατί τα brands δεν χτίζονται μόνο πάνω στην αισθητική,τη διαφοροποίηση ή την αυθεντικότητα, αλλά πάνω στη συνέπεια, την ποιότητα και την...