podlist.gr

Όταν υπεραναλύεις, παραλύεις

Στο 185ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Όταν υπεραναλύεις, παραλύεις» μιλάμε για το φαινόμενο της υπερανάλυσης — εκείνη τη νοητική παγίδα που κάνει τους επιχειρηματίες να σκέφτονται πολύ και να δρουν λίγο.

Όπως και στην κλασική ταινία «Analyze This», η υπερανάλυση μπορεί να οδηγήσει όχι σε ξεσπάσματα, αλλά σε παράλυση: χαμένες ευκαιρίες, αδράνεια και φόβο απόφασης. Στο επεισόδιο αναλύονται οι βασικότερες αιτίες που μας κρατούν «κολλημένους» — ο φόβος αποτυχίας, η πληθώρα επιλογών, η αναβλητικότητα, η έλλειψη εμπιστοσύνης και η εμμονή στο ασήμαντο — αλλά και το πώς μπορούμε να τις αναγνωρίσουμε και να τις αντιμετωπίσουμε.

Γιατί, όπως δείχνουν τα δεδομένα, το 95% των αποφάσεων που παίρνουμε είναι αναστρέψιμες. Κι αν το κατανοήσουμε αυτό, τότε η πρόοδος δεν χρειάζεται τέλεια βήματα — χρειάζεται βήματα.

Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/athens-voice152/episodes/ep-e3bg3rt

Περισσότερα επεισόδια

5 δεξιότητες πώλησης βγαλμένες από την ψυχολογία

Στο 184o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 δεξιότητες πώλησης, βγαλμένες από την ψυχολογία», μιλάμε για τις ψυχολογικές αρχές που κρύβονται πίσω από κάθε επιτυχημένη πώληση.Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινησύνδεση.Από τη δύναμη της πρώτης φράσης, μέχρι την αξία της σιωπής και την ικανότητα...

Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding

Στο 183o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding», μιλάμε για το στοιχείο που δεν περιγράφεται σε κανένα brand manual, αλλά καθορίζει την επιτυχία κάθε επιχείρησης: την εμπιστοσύνη.Γιατί τα brands δεν χτίζονται μόνο πάνω στην αισθητική,τη διαφοροποίηση ή την αυθεντικότητα, αλλά πάνω στη συνέπεια, την ποιότητα και την...

Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...