podlist.gr

Πες το σωστά — η στρατηγική πίσω από τις λέξεις

Στο 179ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Πες το σωστά — η στρατηγική πίσω από τις λέξεις», συζητάμε για τη δύναμη του wording και τη σημασία που έχει κάθε λέξη στην επαγγελματική και επιχειρηματική επικοινωνία.

Το wording — ή αλλιώς, η διατύπωση των μηνυμάτων μας — είναι κάτι που συνήθως παραμελούμε, αλλά επηρεάζει τα πάντα: από το πώς γράφουμε ένα email μέχρι το πώς μιλάμε στην ομάδα ή επικοινωνούμε με το κοινό μας. Πόση σημασία έχει ένα θαυμαστικό; Πώς αλλάζει η δυναμική μιας φράσης όταν αντικαταστήσουμε το “εγώ” με το “εμείς”; Και πόσο κρίσιμη είναι η απλότητα όταν μιλάμε στο κοινό μας;

Στο σημερινό επεισόδιο, θα δούμε γιατί το wording είναι στρατηγικό εργαλείο — και όχι απλώς θέμα ύφους.

Γιατί, τελικά, δεν είναι τι λες· είναι πώς το λες.

Περισσότερα επεισόδια

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι...

Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding

Στο 177ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι συμβαίνει όταν ξεχνάμε το update στο branding», μιλάμε για κάτι που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: την ψηφιακή τους εικόνα.Από σελίδες «Meet the Team» που παρουσιάζουν στελέχη… περασμένων δεκαετιών, μέχρι sites που φορτώνουν σαν να έχουν μείνει στο 2002, ξεχασμένες landing pages και αυτοματοποιημένα emails...

CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν

Στο 176ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «CX, τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν», ξετυλίγεται η έννοια της εμπειρίας πελάτη. Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand. Συζητάμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...