podlist.gr

Γνωρίστε το strategy fatigue

Στο 178ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Γνωρίστε το strategy fatigue», συζητάμε για το φαινόμενο της στρατηγικής αστάθειας που μπορεί να υπονομεύσει σοβαρά την ανάπτυξη και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Το Harvard Business Review περιγράφει το strategy fatigue ως την κόπωση που προκαλείται από τις συνεχείς και συχνά αυθαίρετες αλλαγές στρατηγικής, οι οποίες μπερδεύουν τους εργαζόμενους, αποδυναμώνουν την εμπιστοσύνη και οδηγούν σε απώλεια συνοχής.

Στο επεισόδιο αυτό εξηγούμε πώς εκδηλώνεται η στρατηγική αστάθεια μέσα από πραγματικά παραδείγματα της αγοράς, αλλά και ποιες είναι οι επιπτώσεις της στο brand και στην ομάδα σας. Παράλληλα, μοιράζομαι 5 πρακτικές συμβουλές για να διατηρήσετε σταθερότητα, συνέπεια και εμπιστοσύνη στην επιχειρηματική σας στρατηγική, αποφεύγοντας τις παγίδες των παρορμητικών αλλαγών.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/athens-voice152/episodes/strategy-fatigue-e3a8suc

Περισσότερα επεισόδια

Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding

Στο 183o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding», μιλάμε για το στοιχείο που δεν περιγράφεται σε κανένα brand manual, αλλά καθορίζει την επιτυχία κάθε επιχείρησης: την εμπιστοσύνη.Γιατί τα brands δεν χτίζονται μόνο πάνω στην αισθητική,τη διαφοροποίηση ή την αυθεντικότητα, αλλά πάνω στη συνέπεια, την ποιότητα και την...

Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...

Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει

Στο 181ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει», συζητάμε για τις micromoments — τις μικρές εκείνες στιγμές που όμως καθορίζουν μεγάλες αποφάσεις αγοράς. Πότε και πώς ψάχνει ο πελάτης σας για πληροφορίες; Τι κάνει όταν θέλει να μάθει, να πάει, να κάνει ή να αγοράσει; Και το πιο σημαντικό: πού βρίσκεστε εσείς εκείνη τη...