podlist.gr

Business Stories
Business Stories

Η Τεχνολογία στην Ελλάδα, μία συζήτηση με τη Microsoft για το data center και τη μεγάλη επένδυση, την τεχνητή νοημοσύνη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας

Η Microsoft είναι μία εταιρεία που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Αλλά είναι και μία εταιρεία για την οποία η Ελλάδα έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία τα τελευταία χρόνια με αφορμή την επένδυση στη δημιουργία ενός data center region αλλά και αρκετών ακόμη κινήσεων. Για τα πλάνα της Microsoft όσον αφορά στην Ελλάδα αλλά και τις εξελίξεις σε τομείς όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) μιλά στο νέο επεισόδιο του Business Stories και στον Δημήτρη Μαλλά ο Θεοδόσης Μιχαλόπουλος.

Περισσότερα επεισόδια

Το insurancemarket αλλάζει εκ νέου τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά

Μία από τις εταιρείες που μπορούν να χαρακτηριστούν ως disruptors, υπό την έννοια ότι άλλαξαν την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται, είναι το insurancemarket. Μία εταιρεία που δημιούργησε νέα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο και τώρα ετοιμάζεται να τα αλλάξει εκ νέου βοηθώντας τους ασφαλιστές να επικεντρωθούν στα πράγματα που πρέπει να επικεντρωθούν.Σε αυτό το podcast του CNN Greece, ο...

NBG Business Seeds: Οι νικητές του 13ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας στο podcast του CNN Greece

Το ελληνικό οικοσύστημα καινοτομίας έχει παρουσιάσει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και σε αυτή την εξέλιξη ουδείς μπορεί να παραγνωρίσει τη σημασία που έχει ο Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας.Γενικότερα, ο εν λόγω Διαγωνισμός έχει αναδείξει πολλές εταιρείες που τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στο ευρύτερο...

KAFEA TERRA: Η εταιρεία που υπογράφει την ιστορία του Freddo στην Ελλάδα

Έχει συνδέσει το όνομά της με την καθιέρωση του espresso στη χώρα μας, αρχικά με την εισαγωγή του καφέ illy στην ελληνική αγορά το 1988, «ανακαλύπτει» λίγα χρόνια αργότερα τον freddo και αποτελεί την πρώτη εταιρεία που παράγει ελληνικό espresso, τον Dimello. Η KAFEA TERRA «άνοιξε» τον δρόμο, ώστε οι Έλληνες καταναλωτές να «εκπαιδευτούν» στην κατηγορία espresso, ο οποίος παγκοσμίως συνεχίζει να...