Attention Hacks στο Digital Marketing
Την προσοχή σας παρακαλώ
Τι ζητάμε όλοι κάνουμε ένα Social Media Post; Λίγη περισσότερη προσοχή! Στο επεισόδιο 26 του Digital Jam Podcast μιλάμε για κάποια βασικά Attention Hacks που χρησιμοποιούμε όσοι ασχολούμαστε με το digital marketing και τα social media για να τραβήξουμε την προσοχή του χρήστη. Σίγουρα δεν λέμε τα πάντα, αφήνω λίγο χώρο για ένα επόμενο επεισόδιο που ελπίζουμε μέχρι τότε να έχετε μοιραστεί και τα δικά σας.
Χρώμα που τραβάει
Το χρώμα του banner/video είναι ένας από τους καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν τόσο σε σχέση με την χρωματική παλέττα του brand όσο και για να τραβήξει την προσοχή με κάποια έντονη απόχρωση.
Φωτογραφία που ξεχωρίζει
Χρησιμοποίησε μια ξεχωριστή φωτογραφία, ποιοτική και καλαίσθητη. Προσπάθησε να αποφύγεις τα πολύ κλασικά templates ή stock photos που έχουν "καεί" ή έχουν συσχετίστεί με κάτι άλλο άσχετο με το brand σου. Βέβαια υπάρχει αντίλογος εδώ. Kαθώς ειδικά όταν μιλάμε για social & ειδικότερα engagement, πολλές φορές βλέπουμε τα brand να χρησιμοποιούν viral memes, και μορφή content που πρακτικά έχει μπει στη συνείδηση του χρήστη ώς User-Generated Content.
Video που κεντρίζει το ενδιαφέρον από το πρώτο δευτερόλεπτο
Στο video, ειδικά όταν μιλάμε για μεγάλη διάρκεια, πρέπει να καταφέρουμε να τραβήξουμε τον χρήστη από το πρώτο δευτερόλεπτο. Τα social videos είναι από μόνα τους μια ξεχωριστή κατηγορία για αυτό το λόγο. Το να χρησιμοποιήσεις κάποιο ελάχιστο attention hack καθορίζει του να καταλάβει ο χρήστης άμεσα ενώ κάνει scroll ότι το video τον ενδιαφέρει για να το δει. Σε αυτό το κομμάτι παίζει ρόλο και η μικρογραφία του video. Χρήσιμο στη περίπτωση των Ads, είναι το sequence, όπου μπορούμε να διαμορφώσουμε ένα video funnel που θα κατευθύνει τον χρήστη ανάλογα την συμπεριφορά του.
Γρήγορα Stories & με ήχο
Τα Stories ειναι ένα κορυφαίο placement για awareness, ειδικά σε Instagram & Snapchat, καθώς έχουν την πλήρη προσοχή του χρήστη. Παρόλλα αυτά ο χρόνος που έχουμε διαθέσιμος είναι ΠΟΛΥ μικρός και ο χρήστης είναι οπλισμένος με τον αντίχειρα του. Θέλουμε ταχύτητα, ξεκάθαρο content και γιατί όχι και λίγο ήχο;
Emojis, Μορφοποιήσεις & hashtags
Οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί ως μορφοποίηση ή extra στοιχείο στο copy, (emojis, hashtags, brackets, κεφαλαία, κενά) μπορεί να βοηθήσει να ξεχωρίσει το λεκτικό μας στο newsfeed. Πάντα με μέτρο.
Η πρώτη φράση
Ο τίτλος μας είναι τα πάντα. Το πρώτο πράγμα που θα δει ο χρήστης είναι το πιο σημαντικό μας CTA. Ένας αδιάφορος τίτλος στο copy μας είναι ίσως χειρότερο και από ένα αδιάφορο banner. Μετέπειτα σκεφτείτε πως στη περίπτωση των posts που θέλουμε να γράψουμε αρκετό embeded content, και να προτρέψουμε πρακτικά τον χρήστη να πατήσει continue reading, είναι μονόδρομος! Κανείς δεν θα πατήσει να διαβάσει περισσότερα αν δεν δελεαστεί από το πρώτο μέρος που βλέπει.
ℹ Πολύ ωραίο hack για ενισχύσεις το reach σε ένα link post το να τραβήξεις τον χρήστη να πατήσει continue reading.
Το Black Mirror επεισόδιο που κάνουμε αναφορά στο 0:30 είναι το Smithereens ( Season 5, Episode 2)
Έχετε δικά σας attention hacks; Αν θέλετε μοιραστείτε τα μαζί μας με comment ή μήνυμα.
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz