Top Signals σε Google Smart Bidding Campaigns σε 2 λεπτά
Το επεισόδιο 25 είναι το Bonus της Τετάρτης, πιάνουμε μικρά Tips και βιαζόμαστε γιατί πρέπει να τα πούμε όλα σε 2 λεπτά! Είναι το σφηνάκι του digital marketing δηλαδή.
Στο σημερινό επεισόδιο μιλάμε για το πως μπορείτε να δείτε τα Top Signals σε ένα Google Ads Campaigns με Smart Bidding Strategy.
Στη πράξη κάθε Campaign με Smart Bidding όταν του δίνουμε ένα strategy, πχ Target CPA , μετά την learning period, έχει συγκρατήσει πολλά μοτίβα ώστε να αυξομειώσει ανάλογα τα bids στο κατάλληλο κοινό. Αυτά τα (δυναμικά) μοτίβα που δημιουργεί μπορούν να είναι: κοινά, keywords, ώρες, συσκευές, γλώσσες, τοποθεσίες, μέρες ξεχωριστά ή και συνδυαστικά.
Για παράδειγμα μπορεί να έχει δημιουργηθεί ένα signal για αύξηση του bid για την κατάσταση: Τετάρτη 8:00-10:00 + Κινητό τηλέφωνο + keyword
via GIPHY
Η πολυπλοκότητα των signals είναι και η μαγεία του smart bidding καθώς χρησιμοποιεί παράλληλα στην ίδια καμπάνια συνδυασμούς και signals που δεν μπορούσαμε εύκολα να επηρεάσουμε με manual τρόπο.
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz